Compania Procter & Gamble lansează campania "Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri", primul proiect de amploare dedicat sprijinirii copiilor ce suferă de malformaţii cardiace. Campania are drept scop amenajarea unui nou bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare şi Transplant din Târgu-Mureş (IBCvT) şi specializarea în străinătate a personalului medical, cu ajutorul fondurilor strânse pe parcursul acesteia.
Campania, care se va derula pe parcursul a trei luni, îşi propune salvarea cât mai multor copiii cu probleme cardiace şi educarea publicului cu privire la gravitatea acestor probleme. În România se nasc anual aproximativ 1000 de copii cu malformaţii cardiace, 900 dintre aceştia necesitând intervenţie chirurgicală în primul an de viaţă. Doar 270 de copii pot fi operaţi în medie, într-un an, la Institutul de Boli Cardiovasculare şi Transplant din Târgu Mureş, întrucât există un singur bloc operator şi o singură echipă specializată, copiii fiind programaţi cu 2-3 luni înainte. "Campania "Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri" urmăreşte să faciliteze operarea cât mai grabnică a acestora, prin donarea sumei necesare pentru amenajarea unui al doilea bloc operator şi specializarea personalului medical pentru acesta în străinătate.
Pentru ca demersurile de amenajare a unui nou bloc operator să înceapă cât mai repede, Procter & Gamble a donat deja Institutului de Boli Cardiovasculare şi Transplant din Târgu Mureş suma de 300 000 USD. Pentru amenajarea acestui bloc operator suma totală estimată a fi colectată şi donată IBCvT la finalul campaniei este de aproximativ 550 000 de USD.
"Programul "Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri" urmăreşte salvarea vieţii a cât mai mulţi copii. Ne dorim ca, prin dotările efectuate la IBCvT, după finalizarea campaniei, numărul copiilor operaţi şi salvaţi anual să fie cel puţin dublu. De asemenea, ne dorim să realizăm o mai bună informare şi educare a părinţilor, atât în privinţa necesităţii de a descoperi eventualele malformaţii la timp, încă din timpul sarcinii, cât şi pentru a se prezenta la medic, înainte ca micuţii să împlinească un an.", a declarat Olivia Ciubotariu, Specialist Relaţii Externe la P&G.
"Avem o singură sală de operaţie dedicată exclusiv intervenţilor chirurgicale la copii care funcţionează la standarde europene. Prin dotarea cu echipament a celei de-a doua săli de operaţie şi sprijinirea formării de noi specialişti într-un domeniu deficitar în România, vom putea să creştem numărul copiilor operaţi şi al intervenţiilor efectuate la momentul optim. Cred că programul "Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri" va avea impact, atât pe plan profesional, cât şi pe plan ştiinţific-educaţional, prin reducerea mortalităţii provocată de bolile cardiovasculare la copii." a precizat doctorul Horaţiu Suciu, coordonatorul echipei chirurgicale de la Târgu-Mureş.
La campania "Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri" participă următoarele mărci din portofoliul Procter&Gamble: Ariel, Bonux, Tide, Ace, Lenor, Fairy, Mr Proper, Pampers, Pampers Wipes, Always, Discreet, W&G, H&S şi Gillette.
Responsabilitatea socială este una dintre valorile fundamentale promovate de Procter & Gamble. În acest scop, compania se implică activ în viaţa comunităţilor în care işi desfăşoară activitatea, atât prin intermediul investiţiilor economice (Fabrica de detergenţi de la Timişoara şi Centrul regional de servicii de la Bucureşti), cât şi prin campanii social-educaţionale. Programul de burse pentru studenţi, programele educaţionale pe teme de sănătate şi igienă pentru tinerele fete şi pentru copii, "P&G 2000: Un calculator, o şansă în plus în viitor" şi Programul de Educaţie Civică "Învaţă să schimbi lumea!" sunt doar câteva exemple de programe dedicate comunităţii, implementate de P&G în România.
Despre Procter&Gamble
Prezent pe piaţa românească de peste 15 ani, P&G oferă consumatorilor români produse de calitate destinate să le îmbunătăţească viaţa în fiecare zi. Produsele P&G sunt prezente în viaţa oamenilor din întreaga lume, fiind folosite zilnic de trei miliarde de ori. Compania deţine unul dintre cele mai puternice portofolii de mărci, ce au câştigat încrederea consumatorilor, cum ar fi Pampers, Tide, Ariel, Always, Whisper, Pantene, Mach3, Bounty, Dawn, Pringles, Folgers, Charmin, Downy, Lenor, Iams, Crest, Oral-B, Actonel, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella, Gillette şi Braun. P&G are mai mult de 135,000 de angajaţi, care lucrează în peste 80 de ţări.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Bogdan Cobzaru în data de 19.06.2008, 17:08)
Sunt cu totul de acord.
Am si eu un copil de 9 luni la ora actuala in Tg. Mures operat si asteptam sa se recupereze