"Procter & Gamble" Co. (P&G) va crea şase divizii pentru cele mai mari pieţe geografice pe care activează, anunţă Reuters, menţionând că aceasta este cea mai importantă modificare organizaţională pe care o face producătorul de bunuri de larg consum în ultimii 20 de ani şi care va intra în vigoare în iulie 2019.
Producătorul detergentului Tide şi al pastei de dinţi Oral-B a informat, săptămâna trecută, că noile divizii vor avea, fiecare, propriul director executiv. Diviziile vor fi axate pe produse de îngrijire a textilelor şi locuinţei, de îngrijire pentru copii şi igienă feminină, de îngrijire a familiei şi noi asociaţii, produse de îngrijire medicală şi înfrumuseţare.
Decizia P&G de reorganizare vine după ce investitorul miliardar Nelson Peltz a fost numit în boardul companiei, în luna martie. Peltz a făcut presiuni pentru crearea unei structuri organizaţionale mai simple, cu trei divizii de business.
David Taylor, directorul executiv al P&G, a declarat: "Accelerăm ritmul schimbării pentru a face faţă provocărilor lumii dinamice actuale".
P&G a mai informat că directorul financiar al companiei, Jon Moeller, îşi va extinde rolul, preluând şi obligaţiile directorului de operaţiuni, post care a rămas vacant din 2009.