Producătorul român de pantofi DENIS a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 10,5 milioane de euro de euro, în creştere faţă de anul precedent, când rulajul s-a situat în jurul valorii de nouă milioane de euro.
Trendul ascendent înregistrat în 2014 va fi păstrat şi anul acesta, când ţinta este de 15 milioane de euro, informează compania, într-un comunicat. La nivel de unităţi, compania a vândut peste 160.000 de perechi de pantofi.
În prezent, DENIS deţine o reţea de 35magazine în cele mai importante oraşe din ţară: Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Braşov, Sibiu,Bacau, Roman, Galati,Craiova, Iaşi, Suceava şi Cluj, dar şi în afara ţării în Kiev, Ucraina. "La nivelul anului 2014, valoarea investiţilor s-a situat la un milion de euro, banii fiind direcţionaţi în principal către zona producţie, design şi platformelor de vânzare online pe care le-am lansat în partea a doua a anului trecut. Clienţii au cumpărat din magazinele noastre online de aproximativ 100.000 de euro. De asemenea, pe parcursul lui 2014 am acordat o mai mare atenţie amenajării unităţilor şi, unde a fost cazul, am reamenajat", spune Ana Cornea, manager şi acţionar al DENIS România.
Conform vânzărilor efectuate în decursul anului trecut, cele mai comercializate produse au fost pantofii colecţiei primăvară-vară. "Investim foarte mult în creaţie, iar la nivelul anului 2014, 15% din cifra de afaceri a fost alocat acestui segment. Colaborăm cu designerul italian Davide Vaccari de mai bine de cinci ani, el fiind cel care şi-a pus amprenta pe colecţiile celor trei branduri ale companiei, Why DENIS, Anna Cori&All Shoes şi DENIS, brand disponibil exclusiv pe pieţele internaţionale", spune Ana Cornea.
Planurile companiei pentru 2015 includ inaugurarea a peste 10 magazine în ţară, dar şi extinderea în străinătate, amânată de la finalul anului 2014, pentru prima parte a acestui an. Ţările vizate sunt, în continuare, Statele Unite ale Americii, Germania, Austria. Investiţiile programate pentru acest an se ridică la 400.000 de euro.
Până la debutul noii colecţii, disponibilă în magazine de la mijlocul lunii martie, retailerul şi producătorul român continuă perioada de reduceri, valabilă până la data de 31 martie 2015. "Toate articolele Why DENIS vor avea o reducere de până la 50%. De asemenea, articolele marcate cu eticheta specială, în special cizme, ghete şi botine, atât pentru damă, dar şi pentru bărbaţi, din colecţia Anna Cori&All Shoes, vor avea reduceri pană la 50% în această perioadă", explică Ana Cornea.
DENIS este un producător român de pantofi, cu o tradiţie de peste 25 ani pe piaţă. Compania deţine o fabrică modernă la Suceava. În prezent, reţeaua de magazine numără 35 de unităţi (10 Why Denis şi 25 Anna Cori & All Shoes). Alte trei unităţi ale reţelei sunt la Kiev (două magazine DENIS şi unul WhyDENIS). La Fabrica DENIS şi în reţeaua de magazine DENIS SHOES activează un număr de 420 angajaţi.