Compania germană "Adidas" AG, al doilea producător mondial de echipament sportiv, raportează o încetinire a creşterii profitului său în trimestrul al doilea din acest an, din cauza costurilor aferente fuziunii cu societatea americană "Reebok International" Ltd. "Adidas" a obţinut un profit net de 82 milioane de euro (104 milioane de dolari), mai mare cu 24% faţă de rezultatul obţinut în trimes-trul al doilea din 2005. Analiştii estimau un profit de 77,5 milioane de euro pentru "Adidas". În primul trimestru din 2006, compania a înregistrat o creştere de 37% a câştigurilor nete.
Vânzările companiei au crescut cu 60%, la 2,43 miliarde de euro, datorită Campionatului Mondial de Fotbal, care a început la data de 9 iunie. Directorul executiv al companiei, Herbert Hainer, a decis, în 2005, să cumpere "Reebok", pentru care "Adidas" a plătit 3,8 miliarde de dolari, urmărind astfel să câştige cotă pe piaţa SUA, unde luptă cu rivalul "Nike" Inc.
"Adidas", care a sponsorizat echipa Franţei în Campionatul Mondial de Fotbal, asigurându-i echipamentul, aşteaptă o creştere anuală de aproape 10% a vânzărilor până în 2009.
"Adidas" şi "Puma" - al doilea producător european de echipament sportiv, au fost fondate de fraţii Adi şi Rudi Dassler.