Raiffeisen Bank lansează un nou model de agenţie bancară, cu servicii complete şi deschide prima sa unitate în AFI Cotroceni Mall. Agenţia, deschisă la mijlocul lunii septembrie, deserveşte toate segmentele de clienţi de la companii mari şi medii până la persoane fizice. Este primul pas pe care Raiffeisen Bank îl face spre generaţia viitoare de agenţii, bazată pe un concept nou de face banking, într-o formulă deshisă, transparentă şi inedită "de shoping mall", conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.
"Banca este interesată să fie acolo unde sunt şi clienţii săi, cât mai la îndemâna lor, dar şi într-o locaţie deschisă şi prietenoasă, adaptată evoluţiei aşteptărilor clienţilor şi spaţiilor în care ne aflăm. Astfel, am regândit şi am reproiectat agenţia noastră din AFI Cotroceni pentru a testa preferinţele şi răspunsul clienţilor noştri la spaţiul pe care îl oferim. Este un proiect-pilot pentru noi, care are ca scop schimbarea nu numai a elementelor de design interior, ci şi a interacţiunii personalului băncii cu clienţii, pentru a le oferi o experienţă "altfel", a spus Gabriela Mateescu, Director Dezvoltare Vânzări şi Service la Raiffeisen Bank.
Banca va continua investiţiile substanţiale în procesul de digitalizare şi simplificare, pentru a oferi produse şi servicii bancare accesibile, rapide şi usor de înţeles. Aproape jumătate dintre operaţiunile care înainte se făceau în casieriile agenţiilor băncii sunt acum efectuate în reţeaua de bancomate multifuncţionale.
La mijlocul anului 2018, banca avea 5.099 de angajaţi, 433 de agenţii în toată ţara, peste 900 de ATM-uri, aproximativ 19.300 de POS-uri (18.400 S1/2017) şi 210 de maşini multifuncţionale. Raiffeisen Bank deserveşte 2 milioane de clienţi persoane fizice, aproximativ 100.000 de IMM-uri şi 5.600 de corporaţii.