• Orange lucrează cu operatorul serviciului 112 pentru capacităţile de localizare a apelanţilor
Compania Orange România lucrează împreună cu operatorul serviciului 112 pentru implementarea capabilităţii de localizare a apelanţilor, au spus oficialii companiei, după ce Comisia Europeană a deschis procedura de infringement pe tema numărului unic de urgenţă - 112. "La ora actuală, echipa tehnică lucrează împreună cu operatorul serviciului 112 pentru implementarea capabilităţii de localizare a apelanţilor. Aceasta însă presupune soluţii tehnice complexe, iar, în momentul de faţă, se depun eforturi susţinute pentru a oferi cât mai curând clienţilor posibilitatea de a fi localizaţi în cazul apelurilor de urgenţă", au spus oficialii Orange România.
Vodafone România spune că informaţiile necesare operatorului serviciului 112 sunt disponibile
Vodafone România a declarat ieri, în legătură cu problemele de localizare şi accesul la numărul de urgenţă 112, că informaţiile necesare operatorului serviciului de urgenţă, STS, în vederea localizării apelantului sunt disponibile, fiind cele prevăzute de standardul GSM. "Informaţia necesară operatorului serviciului de urgenţă (STS) în vederea localizării apelantului este disponibilă, informaţiile fiind cele prevăzute de standardul GSM. Aceste date pot fi puse la dispoziţia STS de îndată ce vom defini, împreună cu acesta, cadrul de operare specific acestei cerinţe, în conformitate cu prevederile legale", au precizat oficialii companiei.
Cosmote România spune că a furnizat autorităţilor toate informaţiile cerute despre numărul 112
Cosmote România spune că deţine posibilităţile tehnice şi furnizează permanent, conform legislaţiei în vigoare, toate informaţiile pe care autorităţile le solicită în legătură cu numărul unic de urgenţă 112, au declarat ieri oficialii companiei, citaţi de NewsIn.
"Autorităţile nu au semnalat până în prezent că există o problemă legată de datele furnizate de operator la solicitarea lor", au precizat oficialii Cosmote România. Cosmote România a anunţat în octombrie că a depăşit trei milioane de clienţi. Operatorul a apărut în decembrie 2005, când grupul elen a relansat operatorul Cosmorom.