Hipermarketul Real estimează că volumul vânzărilor în timpul Sărbătorilor Pascale va creşte în medie cu 35-40% comparativ cu o perioadă obişnuită a anului, a declarat şeful departamentului de comunicare al Real Hypermarket România, Adriana Piţă.
"Pentru Sărbătorile de Paşti estimăm că volumul vânzărilor poate creşte în medie cu 35-40% comparativ cu o perioadă obişnuită a anului. Ofertele noastre pentru această perioadă sunt diversificate", a mai spus reprezentantul Real Hypermarket.
Între 1 aprilie şi 5 mai, magazinele Real vor funcţiona non-stop, cu excepţia zilelor de 26 aprilie când ora de închidere este 20, 27 aprilie-închis şi 28 aprilie, când programul va începe la ora 8. Începând cu data de 5 mai, toate magazinele vor reveni la orarul 6 - 23, excepţie fac magazinele cu program non-stop din Bucureşti şi Constanţa (program non-stop la Constanţa pe perioada verii până la data de 15 septembrie).
Real România a înregistrat anul trecut o creştere importantă a cifrei de afaceri, de peste patru ori comparativ cu anul precedent, de la 82 milioane de euro la 366 de milioane de euro. La momentul actual reţeaua dezvoltată de Real în România numără 15 magazine în format hipermarket, urmând să mai fie deschise şase noi unităţi în cursul anului 2008. Hipermarketurile Real comercializează fiecare peste 40.000 de produse alimentare şi nealimentare, concentrându-se pe sectorul de produse proaspete, legume-fructe sau carne şi preparate din carne, peşte, produse de panificaţie, gastronomie şi cofetărie din producţie proprie şi altele.
Divizia Real Hypermarket face parte din grupul Metro, unul dintre cei mai mari retaileri din lume, prezent în 31 de ţări unde deţine peste 2.200 de unităţi în care lucrează peste 280.000 de angajaţi. Real Hypermarket a intrat pe piaţa românească în 2006 şi operează în prezent 15 hipermarketuri în ţară. Până în prezent suma totală investită în cele 15 magazine este de peste 300 milioane de euro.