Real Hypermarket a împlinit doi ani de activitate pe piaţa românească, eveniment ce a fost marcat prin prezentarea celui mai mare tort produs şi expus în magazinele din România, de 40 de metri, care cântăreşte peste o tonă. Pentru prepararea tortului de ciocolată au fost folosite 2.220 de ouă (110 kilograme), 283 de kilograme de zahăr, 140 de făină, 24 de cacao, 70 kilograme de frişcă, 140 kilograme de sirop, 42 kilograme de ciocolată albă, 121 kilograme de margarină, 100 kilograme de fondant, 35 litri de ulei, peste 12 kilograme de aromă de vanilie şi rom.
După doi ani de activitate pe piaţa românească, planul de expansiune al companiei vizează deschiderea a 12 magazine, în România, până la sfârşitul anului 2009. Investiţia se va ridica la aproximativ 260 milioane euro, au anunţat recent reprezentanţii companiei."În anul 2009, vom deschide şapte magazine, iar investiţia se va ridica la aproximativ 150 milioane euro. Până la sfârşitul acestui an, vom mai deschide cinci magazine, a căror investiţie va fi de peste 110 milioane de euro. Astfel, investiţiile totale de la intrarea pe piaţa românească vor depăşi jumătate de miliard de euro", a declarat directorul general al Real Hipermarket, Tjeerd Jegen, citat de Agerpres. Reprezentantul hypermarketului a afirmat că în următorii doi ani politica firmei va viza în special proiecte greenfield. În ceea ce priveşte vânzările, acesta a afirmat că în 2008 vânzările ar putea avea o creştere de trei cifre.
În anul 2007, Real România a înregistrat vânzări de 367 de milioane de euro, de aproape cinci ori mai mari decât în 2006, pe fondul extinderii reţelei. De asemenea, Real va dezvolta construirea de depozite pentru reţeaua de magazine şi, în acelaşi timp, va folosi logistica Metro Grup. Proiectul de expansiune al companiei Real vizează în special pieţele din Rusia şi din România. De asemenea, până la finalul anului, compania şi-a propus diversificarea gamei de produse de provenienţă naţională şi internaţională, precum şi menţinerea unor preţuri atractive. Real Hypermarket a intrat pe piaţa de retail din România în martie 2006, când a fost deschis primul magazin în Timişoara. Până la sfârşitul anului 2009, compania şi-a propus să dezvolte o reţea de magazine de 28 de unităţi. Spaţiile de vânzare au suprafeţe cuprinse între 6.000 şi 8.000 de metri pătraţi. Segmentul alimentar reprezintă 75 la sută din totalul vânzărilor Real şi cuprinde fructe, legume, carne, mezeluri, peşte, brânzeturi, lactate şi produse de panificaţie, provenite din toate zonele globului, precum şi din regiune. 80 la sută din produsele vândute sunt asigurate de producătorii naţionali. Produsele de panificaţie sunt preparate de angajaţii Real, care au fost instruiţi în Polonia, Rusia şi Germania. Real creează între de 400 şi 450 de locuri de muncă în fiecare magazin. În faţa magazinelor Real sunt amplasate Zone de Galerii comerciale. Lanţul de magazine Real cuprinde peste 350 de magazine în Germania şi peste 80 în străinătate. Real face parte din grupul Metro, ale cărui vânzări au depăşit valoarea de 1,56 miliarde euro în 2007.
Metro este prezent în 31 de ţări, unde deţine peste 2.200 de magazine în care lucrează în jur de 280.000 de angajaţi. Metro AG este firma de management strategic al grupului care deţine mai multe divizii de vânzări, independente una de cealaltă - Metro/Makro Cash & Carry, Real, Media Markt, (magazin de vânzare cu amănuntul în domeniul electronicelor), Saturn (magazin de vânzare cu amănuntul în domeniul electronicelor) şi Galeria Kaufhof.
1. care este provenienta carnii de porc la Real buc.
(mesaj trimis de radu în data de 11.12.2008, 09:53)
Am cumparat de la real bucuresti 15 kg carne de porc (fleica, pulpa, ceafa si ficat) in dec. 2008 pentru sarbatori. Care este provenienta? Cum stiu daca este sau nu contaminata cu dioxinaq? Nu ma dau banii afara din casa ca sa o arunc fara sa stiu.