Retailerul de produse electronice, electrocasnice şi IT&C de pe piaţa din România - Flamingo International a anunţat reduceri de preţuri de până la 60%, până la mijlocul lunii februarie, pentru o gamă variată de produse din toate categoriile comercializate în lanţurile de magazine Flanco şi Flanco World.
Această campanie promoţională face parte din strategia grupului Flamingo adaptată contextului economic actual în vederea optimizării nivelului de stocuri după sezonul Sărbătorilor.
"Prin lansarea acestei campanii, invităm clienţii noştri, în special în această perioadă, marcată de criza financiară, când cererea pentru produsele IT&C electronice şi mai ales electrocasnice este în strictă concordanţă cu preţul acestora, să utilizeze oferta noastră şi să cumpere produsele selectate la preţuri mici. Până la mijlocul lunii februarie, clienţii noştri vor putea cumpăra o gamă variată de produse care vor beneficia de diferite niveluri de reduceri, acestea urcând până la 60%", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.