Renault a lansat modelul Kiger, destinat pieţei din India, înainte de a-şi face debutul pe piaţa internaţională, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Cu a doua cea mai mare populaţie de pe planetă şi un potenţial ridicat de creştere, India este una dintre cele mai atractive pieţe din lume. Piaţa SUV-urilor a crescut constant în ultimii ani, aşa cum se întâmplă în multe alte ţări. În 2015, SUV-urile reprezentau 13% din segmentul B. Această cifră s-a dublat de-a lungul ultimilor cinci ani şi urmează să crească la 34% în 2021.
"După Duster, Kwid et Triber, lansăm acum Renault Kiger, un SUV modern care se potriveşte perfect pe piaţa indiană. Kiger combină cele mai bune oferte ale Renault: expertiza noastră în vehicule inovatoare, creativitatea şi cunoaşterea aprofundată a nevoilor clienţilor. O nouă dovadă a faptului că Renault chiar e un game-changer", a declarat Fabrice Cambolive, SVP, Renault Brand, Sales&Operations.
"Fidel promisiunii făcute de show-car, Renault Kiger este un SUV robust, dinamic şi generos. Înarmat pentru a călători în jungla urbană, l-am conceput şi pentru evadare şi confruntare cu orice tip de drum, fără niciun stres. Kiger are un aspect de SUV coupe, dar ampatamentul său lung promite un confort ridicat şi volumsuficient. Spaţiul interior a fost special conceput pentru a încuraja împărtăşirea experienţelor şi distracţia.", a declarat Laurens Van Den Acker, EVP, Group Design.