• Intrarea României în Uniunea Europeană stimulează piaţa autohtonă de cercetare de piaţă estimată la mai bine de 27 milioane de euro
Compania mondială de pe piaţa cercetărilor de marketing ad-hoc - Research International, cu reprezentanţe regionale în Asia-Pacific, Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America de Nord, America Centrală şi de Sud şi o prezenţă în peste 50 de ţări la nivel mondial, având o experienţă de mai bine de 45 de ani în domeniu, îşi extinde activitatea şi pe piaţa românească.
Această decizie vine după ce piaţa cercetărilor de marketing s-a cifrat la 19,5 milioane de euro în 2005, cu 26% mai mult decât în 2004, confirmând estimările din ultimii doi ani, referitoare la o dezvoltare susţinută, până la o valoare de mai bine de 35 milioane euro până în 2009.
Anul 2007 este considerat de către Research International ca fiind unul de punere a bazelor pentru reprezentanţa din România, în care accentul va fi pus pe creştere şi pregătirea profesională a echipei de cercetători pentru implementarea metodologiilor proprietare, echipă estimată că va ajunge la mai mult de 70 de angajaţi până în 2009.
Domnul Marian Flangea, CEO Research International România declară: "Piaţa din Europa Centrală şi de Est, oferă oportunităţi foarte mari şi generează interes din ce în ce mai mare pentru această zonă din partea companiilor multinaţionale din industrii diferite şi implicit pentru firmele de cercetare de piaţă. Research International Romania îşi propune ca pînă în anul 2009 sa atingă o poziţie dominantă pe piaţa românească de profil şi să obţină venituri de peste 3 milioane de euro".
La nivelul României, Research International consideră industriile de date, IT şi telecomunicaţii, împreună cu pieţele tradiţionale de cercetare, ca fiind cele cu potenţialul cel mai ridicat de creştere în următorii trei ani. Dezvoltarea în România este susţinută şi de interesul manifestat de marile companii multinaţionale pentru piaţa românească.
Research International este liderul internaţional în ceea ce priveşte cercetările de marketing de tip ad-hoc. Compania a iniţiat şi dezvoltat metodologii de suport al inovaţiei în toate domeniile de activitate, de la industria de automobile şi cea farmaceutică până la cea a bunurilor de larg consum, stabilind mereu standarde pentru întreaga industrie de cercetare. Compania a fost fondată în 1962 şi este parte din cel mai mare grup de comunicare de marketing, WPP.
Research International Romania este o agenţie full-service care oferă clienţilor o gamă de servicii completă, indiferent de metodă şi industrie. Principalul element care face din Research International unul dintre cei mai importanţi jucători la nivel mondial este tocmai acest concept de "Innovation Journey" prin care compania reuşeşte să combine toate elementele specifice pieţei, pentru a prezice şi monitoriza evoluţia produselor şi serviciilor din orice industrie.