Reţeaua de sănătate "REGINA MARIA" a înregistrat, în anul 2016, creşteri de două cifre pe toate liniile de business, arată un comunicat remis redacţiei.
Potrivit acestuia, vânzările pe segmentul pachetelor medicale pentru companii au depăşit ţinta bugetată, compania încheind anul 2016 cu o cifră de afaceri de 91 milioane de euro, mai mare cu aproape 40% faţă de 2015.
Compania a menţionat că, în 2016, a continuat trendul ascendent înregistrat în ultimii ani, "în care a raportat creşteri organice de două cifre".
Anul trecut, "REGINA MARIA" a pus la dispoziţia companiilor din portofoliul său un număr de 400.000 de pachete medicale de prevenţie, cu 20% mai mult decât în 2015, şi cu 10% peste obiectivul propus pentru finalul anului trecut.
Reţeaua de sănătate "REGINA MARIA" şi-a propus ca, în 2017, să înregistreze o creştere cu 30% a cifrei de afaceri, compania având în plan achiziţii şi în acest an.
"În ultimii ani, REGINA MARIA a fost în prim-planul celor mai importante tranzacţii din piaţă, iar în 2017 vom continua expansiunea. Avem un buget de achiziţii similar celui de anul trecut şi analizăm toate oportunităţile din piaţă cu cea mai mare deschidere", a declarat Fady Chreih, CEO al reţelei de sănătate REGINA MARIA.
Începând cu 2016, reţeaua "REGINA MARIA" oferă şi pachete de sănătate destinate IMM-urilor şi start-up-urilor, indiferent de numărul de angajaţi al acestora.
Fady Chreih, a precizat: "2016 a urmat acelaşi trend ascendent din ultimii ani şi avem toate premisele să credem că până în 2020 acest segment de business se va dubla. (...) Din luna ianuarie a acestui an, abonamentele de sănătate achitate de angajaţi sunt deductibile - o măsură pe care am susţinut-o. Luând în considerare aceşti factori, precum şi semnalele pozitive primite de la clienţii noştri, obiectivul REGINA MARIA de creştere pe segmentul corporate este de aproximativ 15% în 2017. Suntem interesaţi să creştem business-ul şi în zona companiilor mici şi mijlocii, pentru care am creat pachete de prevenţie dedicate".
Reţeaua privată de sănătate "REGINA MARIA" are peste 3500 de angajaţi şi colaboratori, având 35 de locaţii proprii în Bucureşti şi în ţară, unde deserveşte peste două milioane de pacienţi.
Anul trecut, compania a creat 700 de noi locuri de muncă.