Revolut, fintech-ul global cu peste 50 de milioane de clienţi şi numeroase companii partenere, a anunţat un nou parteneriat de plăţi cu Wizz Air, cea mai ecologică companie aeriană din regiunea EMEA, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Acest parteneriat introduce opţiunea "Revolut Pay", oferind clienţilor o modalitate rapidă şi sigură de a achiziţiona bilete de avion online printr-un singur click.
Prin Revolut Pay, clienţii Wizz Air pot câştiga până la 25 EUR (aproximativ 125 RON) la deschiderea unui cont Revolut şi beneficiază de 10 ori mai multe Puncte Revolut pentru fiecare achiziţie realizată până pe 4 aprilie 2025. Această colaborare vine în contextul în care peste 1 milion de utilizatori au folosit deja Revolut Pay în 2024, iar peste 25.000 de comercianţi au adoptat această metodă de plată.
În România, cei peste 4 milioane de utilizatori Revolut vor putea folosi opţiunea de plată direct în aplicaţia Wizz Air, urmând ca serviciul să fie extins şi pe website-ul companiei în luna mai. Acest lucru va simplifica procesul de achiziţie, eliminând necesitatea introducerii manuale a datelor de card şi oferind un nivel sporit de securitate prin cod PIN sau identificare biometrică.
Alex Codina, General Manager of Acquiring la Revolut, a declarat: "Suntem foarte bucuroşi să avem Wizz Air ca partener Revolut Pay şi să îi susţinem în crearea unei experienţe de plată cât mai simplă şi sigură pentru clienţi, de la început până la final."
La rândul său, Ian Malin, Chief Financial Officer la Wizz Air, a adăugat: "Suntem încântaţi de acest parteneriat cu Revolut, care ne ajută să aducem mai multă flexibilitate şi o experienţă îmbunătăţită pentru clienţii noştri. Cu Revolut, pasagerii noştri nu doar că beneficiază de cele mai bune oferte Wizz Air, dar pot şi acumula recompense pentru viitoarele călătorii şi alte achiziţii. Acest parteneriat oferă celor 62 de milioane de pasageri Wizz Air acces la soluţiile fintech inovatoare ale Revolut, opţiuni de plată mai ieftine şi, în cele din urmă, tarife mai mici."
Opinia Cititorului