Cu o creştere de 19% faţă de anul 2005, compania "Rombat" a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 30,9 milioane de euro. Profitul firmei pentru 2006 a fost de 3 milioane de euro, iar investiţiile s-au ridicat la aproximativ 1,75 milioane euro. Obiectivele pentru anul 2007 sunt dezvoltarea lanţului de distribuţie prin deschiderea de depozite şi creşterea vânzărilor cu 20% în unităţi fizice.
"Rombat" are în prezent o cotă de aproximativ 60% din piaţa de vânzări pentru bateriile auto. Anul trecut compania a comercializat aproximativ 1.070.000 de acumulatoare, din care peste 350.000 au fost pentru export. Pentru 2007, reprezentanţii companiei estimează o cifră de afaceri de 38 milioane de euro, în creştere cu peste 22 % faţă de anul trecut.
"Programul de investiţii, pe care l-am avut anul trecut, orientat în principal spre extinderea capacităţilor de producţie şi modernizarea reţelei de distribuţie, şi-a dovedit eficienţa şi succesul", afirmă Ioan Repede, Director General al "Rombat".
Elena Sava, Director Marketing, a declarat: "Dorim să ne menţinem mai departe poziţia pe care o ocupăm în prezent, de aceea investim tot mai mult în dezvoltarea capacităţii de producţie şi distribuţie. Pentru anul 2007 ne-am propus să investim aproximativ 5,5 milioane de euro pentru extinderea capacităţilor de producţie, modernizarea capacităţii de injecţie mase plastice şi extinderea facilităţilor de recuperare a plumbului din bateriile uzate. Ne vom concentra foarte mult pe apropierea companiei faţă de client, lucru care va fi realizat prin deschiderea depozitelor companiei, în prima fază în oraşele: Bucureşti, Iaşi, Râmnicu-Vâlcea, Deva, Braşov şi Craiova".
Numărul total de angajaţi al companiei pentru producţia de baterii este de 507, şi produce cinci mărci de baterii, destinate atât automobilelor, autocamioanelor, cât şi locomotivelor. "Rombat" realizează exporturi pe pieţele din Franţa, Germania, Rusia, Italia, şi Africa.