Ryanair, Google şi eDreams au confirmat astăzi că au ajuns la un aranjament pentru încheierea procedurilor legale dintre cele trei părţi, aflate în curs de desfăşurare din 2015, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Conform sursei, procedurile înaintate de Ryanair la Înalta Curte a Irlandei, împotriva ambelor companii Google şi eDreams, s-au referit la publicitatea online a eDreams desfăşurată prin intermediul platformei AdWords a Google.
Potrivit sursei citate, Ryanair, Google şi eDreams au atins acum o rezoluţie de pe urma căreia vor beneficia consumatorii din întreaga Europă. Condiţiile acestui aranjament rămân confidenţiale între părţi.
Kenny Jacobs, Ryanair, a declarat: "Vom continua să oferim clienţilor noştri cele mai mici tarife din Europa şi salutăm aceste măsuri care vor asigura o mai mare transparenţă în relaţia ce ţine publicitatea online a tarifelor aeriene, în beneficiul consumatorilor noştri. Suntem încântaţi să rezolvăm această problemă şi salutăm angajamentele de promovare a unor reclame prietenoase cu utilizatorii, pe platforma AdWords a Google."
Elijah Lawal, purtătorul de cuvânt Google, a declarat: "Suntem încântaţi că am ajuns la un acord cu Ryanair şi eDreams. Avem politici clare cu referire la tipurile de reclame pe care le permitem pe platforma noastră şi rămânem angajaţi în implementarea acestora pentru a servi clienţii în cel mai bun mod."
Robert McNamara, eDreams, a declarat: "Suntem satisfăcuţi cu de această rezoluţie şi rămânem angajaţi în a-i ajuta pe călătotorii din întreaga Europă să găsească preţul cel mai bun şi cele mai convenabile opţiuni de călătorie. Serviciul nostru este în beneficiul clienţilor noştri şi sperăm că acest acord le va permite celor implicaţi să se focuseze pentru a oferi calitate şi servicii mai bune pentru clienţii europeni".