SABMiller plc, unul dintre producătorii de bere cei mai importanţi la nivel mondial, a lansat noua campanie globală pentru marca premium Peroni Nastro Azzurro. Până la finalul anului, SABMiller va continua investiţiile în iniţiative de publicitate şi marketing, cu interes major pentru marile reţele comerciale new-yorkeze. Campania de promovare a Peroni Nastro Azzurro va rula şi în San Francisco şi Miami în a doua parte a anului. În cadrul programului de poziţionare a mărcii, Peroni Nas-tro Azzurro a semnat recent contractul de parteneriat cu IMG Sports & Entertainment pentru a deveni sponsorul exclusiv al evenimentelor Săptămâna Modei derulate în New York, Miami şi Los Angeles. Săptămâna Modei la New York va avea loc în luna septembrie 2006, urmată de evenimente similare în februarie şi septembrie 2007. Săptămâna Modei la Miami va avea loc în iulie 2006 şi iulie 2007, iar evenimentul de la Los Angeles se va derula în octombrie 2006, martie şi octombrie 2007.
Lansarea campaniei continuă programul de promovare în New York şi ca urmare a rezultatelor pozitive ale testărilor de piaţă în Statele Unite, alături de lansarea mărcii în Marea Britanie şi Africa de Sud. Miller Brewing Company, subsidiară a SABMiller plc, a introdus primul teaser de anunţare a noii campanii Peroni Nastro Azzurro în timpul ceremoniei Premiilor Oscar. Campania porneşte de la o adaptare a capodoperei lui Fellini din 1960, "La Dolce Vita".
Peroni Nastro Azzurro este parte a portofoliului de mărci premium ale SABMiller, care la nivel global mai include Pilsner Urquell şi Miller Genuine Draft.
Tom Cardella, Senior Vice- President al Miller Brewing pentru segmentul de mărci internaţionale şi dezvoltare de piaţă, spune: "Piaţa mărcilor de import reprezintă segmentul cu cea mai rapidă dezvoltare în pei-sajul industriei berii in Statele Unite, iar în acest context noi redimensionăm eforturile de marketing pentru promovarea Peroni Nastro Azzurro prin programe ce susţin poziţionarea mărcii in segmentul superior al pieţei. Infuzia de stil pe care Peroni o aduce în promovare, inclusiv asocierea cu IMG şi Săptămâna Modei, va contribui la poziţionarea Peroni în rândul mărcilor italiene de referinţă".