Subsidiara din România a companiei poloneze Selena, unul dintre principalii producători regionali de spume poliuretanice, etanşanţi şi adezivi, a înregistrat în 2004 o cifră de afaceri de 2,7 milioane euro, iar pentru acest an are un obiectiv de vînzări de 4,2 milioane euro, potrivit directorului general al Selena România, Dorin Spătaru.
Selena România şi-a început activitatea în octombrie 2000, fiind prima reprezentanţă a grupului Selena înfiinţată în afara Poloniei, precizează un comunicat al companiei. Grupul Selena furnizează produse în peste 40 de ţări de pe patru continente. Compania deţine în prezent opt unităţi de producţie şi 13 filiale în întreaga lume (România, Cehia, Germania, Ungaria, Kazahstan, Ucraina, Polonia, Rusia, Slovacia, SUA, Coreea de Sud, Italia şi Brazilia), producînd şi comercializînd aproximativ zece la sută din totalul spumelor poliuretanice la nivel global.
Compania Selena România desfăşoară în perioada 5 septembrie - 20 noiembrie 2005, la nivel naţional, o campanie de recompensare a fidelităţii utilizatorilor profesionişti de spume poliuretanice, etanşanţi şi adezivi, din construcţii, valoarea totală a premiilor, care constau într-un automobil Dacia Logan, scule electrice profesionale, rucsacuri, jachete, tricouri şi ceasuri, fiind de 32.500 euro. Campania "Motorizează-te cu Tytan!" se desfăşoară în peste 500 de magazine şi depozite specializate din 80 de oraşe.