Conform comunicatului de presă remis către Redacţie, Sesderma, companie spaniolă înfiinţată acum 30 de ani în Spania de către o echipă de medici dermatologi condusă de Dr. Gabriel Serrano, intră pe piaţa din România cu o gamă inovatoare de produse dermato-cosmetice.
Produsele dermato-cosmetice şi tratamentele Sederma sunt dedicate frumuseţii şi sănătăţii pielii. Compania a dezvoltat două linii principale: Sesderma, cosmetice
accesibile direct consumatorului şi Mediderma, o marcă exclusiv dedicată profesioniştilor din domeniul dermato - esthetic, se arată în comunicat.
Reprezentanţii companiei au declarat că: "sectorul de igienă personală şi cosmetică din România a avut o rată medie de creştere în ultimii patru ani de 10%. În plus, perspectivele dezvoltării pentru următorii ani sunt încurajatoare. Creşterea vânzărilor în acest sector va fi determinată în principal de clasa de mijloc din ce în ce mai răspândită, de preocuparea tot mai vădită a populaţiei în ceea ce priveşte aspectul fizic şi de faptul că toţi consumatorii vor fi mai bine informaţi. În acest context, compania noastră a decis să intre pe piaţa din România".
Dr. Serrano, fondatorul companiei, a declarat că: "Sesderma vine cu produse specializate cum sunt cele anti-îmbătrânire, anti pete, anti seboreice, împotriva căderii părului etc. Am remarcat că există consumatori români care cunosc marca SESDERMA deoarece, în călătoriile lor în afara ţării, au achizitionat sau au văzut această marcă".
În prezent, SESDERMA oferă tratamente pentru numeroase afecţiuni ale pielii, dar şi pentru îngrijirea dermatologică, ce se disting prin utilizarea celor mai noi tehnologii.
Compania a lansat recent mai multe linii de produse bazate pe geno-cosmetică, un alt pas în inovaţia dermato-cosmetică. Datorită acestei tehnologii se obţin substanţele active pentru a acţiona în structurile celulare şi sub-celulare cu scopul de a repara daunele care pot exista în acestea.
Cea mai vândută linie a Sesderma este C-VIT, marca de vitamina C lider în farmaciile din Spania şi în toată lumea.
În anul 2018, Sesderma estimează în România vânzări cuprinse între 650.000 şi 750.000 Euro, iar pentru anii 2019 şi 2020, se aşteaptă la o creştere de cel puţin 35%. Compania are un număr mare de produse de referinţă, cu un preţ mediu de 25 Euro.
În România, distribuţia produselor cosmetice este foarte concentrată. Există un număr mic de distribuitori care comercializează cele mai prestigioase mărci. Produsele SESDERMA vor fi comercializate în farmacii, iar cele profesionale în clinici medicale.
La nivel global, SESDERMA se aşteaptă la o creştere a vânzărilor de 30% pentru a atinge cifre de 100 milioane Euro, la finalul anului 2018.