Compania SMC Networks îşi propune pentru următoarea perioadă ca prin intermediul canaleleor de distribuţie şi al integratorilor să se impună pe piaţa IMM-urilor, prin produse accesibile şi de înaltă tehnologie de bandă largă. Soluţiile de reţea LAN şi de acces internet vor fi promovate şi în zona SOHO (small office, home office) prin intermediul furnizorilor de servicii internet. Doamna Daniela Enghel, director SMC Networks pentru sud-estul Europei, a declarat: "Creşterea vînzărilor a crescut cu 20% în 2004, faţă de anul precedent, iar pentru acest an preconizăm o creştere de 30-35%, datorită necesităţii la alinierea sistemelor informatice la standardele europene, dar şi apariţiei serviciilor ADSL de acces în bandă largă". Cele mai căutate produse de la SMC Networks au fost, anul trecut, switch-urile administrate şi gama routerelor, dar şi a gateway-urile rezidenţiale cu suport VPN/security, VoIP, video on demand şi a reţelelor wireless. Pe piaţa locală, SMC Networks este reprezentată de firmele de distribuţie Omnilogic, pentru zona enterprise şi Flamingo pentru segmentele IMM şi SOHO, dar şi prin 100 de firme autorizate.
SMC Networks preconizează o creştere de 30-35% pe piaţa locală
D.R.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 23 mai 2005