Sonae Sierra, specialistul internaţional în centre comerciale, a primit recunoaşterea bunelor sale practici de administrare şi dezvoltare sustenabilă a centrelor comerciale la Gala Forbes Green Awards, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Evenimentul, desfăşurat la Bucureşti, a urmărit recunoaşterea meritelor şi contribuţia în dezvoltarea unui nou mod de viaţă şi de a face afaceri a companiiilor - o abordare sănătoasă şi la propriu, dar şi la figurat.
Sonae Sierra a câştigat premiul pentru strategia verde în construcţia şi operarea de centre comerciale. Premiul a fost acordat având în vedere bunele practici ale companiei atât în operarea cât şi în construcţia centrelor comerciale din România, informează comunicatul de presă al companiei.
Dimploma pentru "Strategia verde adoptată în construcţia şi operarea de spaţii comerciale" doreşte să răsplătească cele mai active companii, care contribuie la dezvoltarea strategiilor şi proiectelor cu valoare ECO în România. Forbes a premiat compania Sonae Sierra şi datorită "transparenţei şi grijii sale pentru comunicare", se mai arată în comunicat.
Ingo Nissen, Managing Director Sonae Sierra, responsabil pentru proiectele din România, a declarat: "Suntem foarte onoraţi să primim acest premiu, deoarece el reprezintă recunoaşterea eforturilor noastre de zi cu zi de a dezvolta şi opera centre comerciale sustenabile pentru comunităţile pe care le deservim. Ne bucură să vedem răsplata eforturilor făcute în domeniul eficientizării consumului de apă şi energie din centrul comercial River Plaza Mall din Râmnicu Vâlcea şi a soluţiilor puse în aplicare în concepţia şi construcţia centrului ParkLake, un centru comercial ce va deveni un reper de sustenabilitate în România. Mai presus de orice, acest premiu ne motivează să continuăm să facem ce ştim cel mai bine şi să oferim destinaţii confortabile şi sustenabile pentru a face cumpărături şi a petrece timpul liber".