Conform unui sondaj Glovo, 92% dintre restaurantele şi retailerii parteneri, au raportat creşteri semnificative ale volumului mediu lunar de vânzări de la startul colaborării cu Glovo România.
IMM-urile partenere Glovo consideră că beneficiază activ şi de alte avantaje datorită relaţiei dezvoltate cu platforma, precum: creşterea numărului de clienţi şi acces la instrumente digitale prin care devin mai competitivi.
Un sondaj desfăşurat de Glovo în rândul a 200 de IMM-uri din industriile de Horeca şi retail, dintre cele prezente pe platformă, relevă faptul că cea mai mare parte dintre întreprinderile mici şi mijlocii ce colaborează cu platforma înregistrează beneficii
concrete pentru afacerile lor. Astfel, Glovo devine un pilon important pentru aceste companii: aproximativ 25% din vânzările înregistrate de aceste IMM-uri provin de pe o astfel de platformă.
Majoritatea partenerilor Glovo din România sunt afaceri mici şi mijlocii, aceştia având un rol major în dezvoltarea şi în atingerea misiunii platformei de a oferi consumatorilor acces facil la tot ce se află în oraşul lor. Glovo şi-a asumat un rol important în sprijinirea IMM-urilor româneşti prin dezvoltarea Glovo Local, un program al cărui scop este susţinerea afacerilor partenere în procesul de digitalizare prin diverse soluţii digitale şi operaţionale pentru propriile canale şi magazine - instrumente dedicate care să-i ajute să-şi gestioneze operaţiunile şi să-şi dezvolte afacerile prin tehnici de marketing şi publicitate.
Potrivit comunicatului la redacţie, Glovo a devenit o parte semnificativă a business-ului pe care mulţi antreprenori o iau în calcul atunci când privesc în ansamblu: 59% dintre decidenţii din IMM-uri sunt de părere că un partener tehnologic îi poate sprijini în cursa pentru competitivitate, conform unui studiu anterior din 2022. În acelaşi timp, există şi un alt beneficiu ca urmare a deciziei de a deveni partener Glovo: expunerea la noi clienţi. 49% dintre IMM-urile prezente în platformă afirmă că şi-au mărit baza de clienţi noi datorită parteneriatului cu platforma digitală de livrări.
Totodată, 8 din 10 companii au raportat un impact pozitiv în ceea ce priveşte cifra de afaceri anuală. În medie, una din patru vânzări înregistrate de partenerii de nivel IMM ai Glovo au loc prin intermediul acestei platforme, astfel că Glovo depune toate eforturile necesare pentru a rămâne un aliat de încredere al acestor întreprinderi.
IMM-urile partenere Glovo consideră că beneficiază activ şi de alte avantaje datorită relaţiei dezvoltate cu platforma, precum: creşterea numărului de clienţi şi acces la instrumente digitale prin care devin mai competitivi.
Sondajul s-a desfăşurat în perioada mai-iunie 2023. Eşantionul a inclus un număr total de 200 de respondenţi: IMM-uri din industriile de Horeca şi retail din România, care livrează prin platforma Glovo.