Spyrosoft Solutions, recunoscută în 2022 pentru a doua oară drept una dintre Fastest growing technology company in Europe, oferă echipei sale posibilitatea de a lucra remote, la cerere, şi cu un program flexibil, ceea ce a contribuit la creşterea gradului de satisfacţie al angajaţilor, conform unui comunicat remis redacţiei. În consecinţă, peste jumătate dintre cei angajaţi de la debutul pandemiei de compania de software au ajuns în echipă la recomandarea unui membru mai vechi al acesteia. La gradul mare de retenţie şi recomandare pe care îl raportează compania contribuie atmosfera de lucru, relevantă pentru 84% dintre angajaţi, dar şi siguranţa locului de muncă sau munca în echipă.
Potrivit sursei citate, prezentă de 6 luni în România, Spyrosoft are, la nivel global, peste 1.100 de angajaţi în cele 18 birouri din Europa, Asia, America de Sud şi SUA. Biroul din Timişoara este cel mai recent deschis, iar compania mizează pe politica de wellbeing, centrată pe angajat, pentru a-şi extinde echipa. Astfel, angajaţii Spyrosoft nu au program de lucru fix şi nici nu sunt obligaţi să vină zilnic la birou.
"Flexibilitatea se poate observa în ADN-ul Spyrosoft, iar ceea ce ne deosebeşte de alte companii este felul în care reuşim să combinăm dezvoltarea de software încorporat şi entreprise. Nu suntem singura companie care face acest lucru, dar ne aflăm printre puţinii care o fac la acest nivel. Acest atribut se extinde şi la nivelul echipelor, iar pandemia ne-a arătat că un programul de lucru flexibil contribuie la creşterea productivităţii şi a satisfacţiei la locul de muncă. Astfel, în timp ce multe companii iau în considerare revenirea la un program de lucru full office, noi lăsăm la alegerea echipelor atât locul de unde îşi doresc să muncească, cât şi programul de lucru. Două săptămâni la birou şi o lună din Bali? Sigur, putem lucra de oriunde", a precizat Witold Leder - CEO of Spyrosoft Solutions.
Potrivit unui sondaj intern al companiei, realizat la nivelul celor 8 ţări şi 14 birouri Spyrosoft, 84% dintre angajaţi sunt consideră că beneficiază de o atmosferă de lucru bună, dar şi de echipe alături de care pot performa (81%). De asemenea, în ciuda flexibilităţii programului, 80% dintre angajaţi consideră că beneficiază de stabilitate la locul de muncă.
Starea de bine a angajaţilor este de altfel focusul Spyrosoft. Compania oferă un buget pentru dezvoltare personală sau profesională, cu valoare în funcţie de nivelul de senioritate. De asemenea, pentru a contribui la sudarea echipelor menţinând flexibilitatea în alegerea locului din care se lucrează, compania mizează pe întâlnirile informale pentru a conecta membrii unei echipe. Următorul eveniment informal organizat pentru echipa din Timişoara va dezbate provocările dezvoltării software în industria automotive, pornind de la proiectele la care echipa locală lucrează în prezent. Spyrosoft Learn & Chat -Automotive on the roof va avea loc pe 29 septembrie şi este deschis atât angajaţilor actuali, cât şi comunităţii IT&C, cu înscriere prealabilă pe https://automotive-on-the-roof.konfeo.com.
"Până la finalul anului ne dorim să avem o echipă de 100 de specialişti IT, iar pe viitor cu siguranţă aceasta va continua să crească. Dincolo de abilităţile profesionale ale candidaţilor, ne dorim ca aceştia să îşi dorească să lucreze într-o echipă, să fie buni comunicatori şi să îşi dorească să ia iniţiativa în proiectele speciale pe care le livrăm pentru clienţii noştri din toată lumea", a mai spus Witold Leder, se mai arată în comunicat.