Starbucks intenţionează să mai deschidă în viitorul apropiat cafenele în Bucureşti, deoarece consideră că piaţa de profil este insuficient dezvoltată în raport cu numărul de locuitori ai capitalei. "Piaţa românească a cafenelor este într-o fază de început a dezvoltării, oferind o varietate de oportunităţi. Acest lucru o face atractivă atât pentru jucătorii locali, cât şi pentru cei internaţionali, creând competiţie pe piaţă. În România, piaţa de cafenele are foarte mult potenţial de creştere, numărul cafenelelor existente în prezent fiind mic în raport cu populaţia capitalei", au spus reprezentanţii Starbucks, citaţi de NewsIn.
Ei au adăugat că cele două cafenele Starbucks deschise deja în Plaza Romania şi Bucureşti Mall au fost foarte bine primite de consumatori, având câteva sute de clienţi pe zi. Starbucks intenţionează să-şi extindă lanţul de cafenele în funcţie de viitoarele oportunităţi ale pieţei. Starbucks Coffee Company a deschis în luna aprilie prima cafenea din Bucureşti la Plaza România împreună cu partenerul său european, compania cu capital mixt, Marinopoulos Holding SARL. În luna mai, Starbucks a inaugurat a doua cafenea din ţară în centrul comercial Bucureşti Mall din capitală, urmându-şi astfel planul de extindere pe piaţa cafenelelor în România.
Marinopoulos Holding este unul dintre cele mai mari grupuri comerciale, industriale şi de retail din Grecia, reprezentând Carrefour Marinopoulos SA (o companie cu capital mixt înfiinţată împreună cu Carrefour), Sephora Marinopoulos SA (o companie cu capital mixt înfiinţată împreună cu LVMH) şi franciza Marks & Spencer.