Instagram, divizie a Facebook, va adăuga o funcţie care va permite utilizatorilor din Statele Unite să facă cumpărături prin intermediul platformei de fotografii prin utilizarea opţiunii "checkout" pentru produsele puse la vânzare, a anunţat astăzi, compania, transmite Reuters.
Iniţiativa corespunde strategiei Facebook de a monetiza diviziile care se dezvoltă rapid, cum este Instagram, în condiţiile în care principalul său produs, News Feed, nu reuşeşte să genereze un interes crescut din partea utilizatorilor.
Instagram s-a asociat cu peste 20 de branduri, între care se află Adidas, H&M, Kylie Cosmetics şi Michael Kors, pentru funcţia de cumpărături, intrând pe un segment mai familiar unor giganţi ai retailului cum sunt Amazon.com şi Walmart, mai scrie Reuters.
Instagram, care nu a precizat detaliile financiare ale parteneriatelor, a anunţat că va introduce un comision de vânzare pentru a finanţa cheltuielile legate de tranzacţii.
Facebook intenţionează să dezvolte Instagram şi Messenger în platforme puternice de comerţ electronic, pe care utilizatorii să poată da click pe reclame şi să cumpere produse, a declarat Ivan Feinseth, analist la firma Tigress Financial Partners, conform Reuters.