TEHNOLOGIA 3D, PREZENTĂ DIN CE ÎN CE MAI MULT ÎN MAGAZINELE DE PROFIL Preţurile televizoarelor 3D, în scădere

MIHAELA DALAR STANCA
Ziarul BURSA #Companii #Bunuri de Larg Consum / 21 decembrie 2011

Preţurile televizoarelor 3D, în scădere

Produsele care utilizează tehnologia 3D sunt din ce în ce mai prezente în magazinele de profil, preţul lor fiind în continuă scădere, fapt datorat creşterii concurenţei. Pentru a afla dinamica pieţei la acest segment de produse am stat de vorbă cu reprezentanţii a două companii care comercializează acest tip de produse, dar şi cu un producător.

Reprezentanţii "Altex" ne-au declarat: "Produsele 3D sunt tot mai apreciate de consumatori, ele devenind în ultima perioadă mai accesibile. Ca în cazul oricărui produs, şi tehnologia 3D şi-a consumat pe parcursul anului 2010 caracterul de noutate absolută, mai ales în contextul în care a crescut oferta de conţinut 3D. Să nu uităm că apariţia tehnologiei 3D a eclipsat în momentul lansării tranziţia de la HD (high definition) la Full HD sau de la LCD la LED, deci interesul există şi creşte pe măsură ce produsele devin mai accesibile".

Oficialii companiei "Altex" ne-au mai spus că, de la lansarea produselor în magazine, în 2010, şi până în prezent vânzările s-au triplat, succes la care au contribuit atât promoţiile, creşterea disponibilităţii conţinutului, precum şi eforturile producătorilor de a realiza produse care să facă conversia 2D către 3D. "Altex" estimează că şi în 2012 vânzările vor avea un trend ascendent.

Preţurile pentru televizoare 3D sunt încadrate în intervalul 1.999 lei - 14.999 lei, în funcţie de complexitatea acestora, adaugă reprezentanţii "Altex".

Impactul produselor 3D în ţara noastră este pozitiv, deşi produsele sunt nişate prin prisma preţurilor şi a deficitului de conţinut, aşa cum ne-a spus doamna Violeta Luca, Marketing Director "Flanco". Domnia sa apreciază că vedete sunt televizoarele, dar există o întreagă familie de produse interdependente între ele pentru a putea genera şi vizualiza conţinut 3D - playere Blu-Ray, notebook-uri 3D, aparate foto/video, jocuri sau ochelari.

Domnia sa ne-a declarat că cel mai bine vândute sunt televizoarele: "Mai mult, decembrie este luna din an în care înregistrăm cele mai mari vânzări, inclusiv pentru acest produs de nişă. De asemenea, este o perioadă în care vânzări bune sunt înregistrate şi pentru camerele foto şi video 3D, care pot reprezenta un cadou inedit, pentru cei cu venituri peste medie".

Vânzările pentru produsele 3D în acest an pentru 2011 sunt de 40 ori mai mari faţă de cele din anul precedent, când produsele au intrat pe piaţa noastră. Doamna Violeta Luca estimează pentru primul trimestru din 2012 o creştere de aproximativ 50 ori mai mare faţă de perioada similară din 2011.

Producătorul "Sony" speră la 10.000 televizoare vândute până la finele lui 2011

Tomohiro Nakashima, Country Head Eastern Balkans&Romania, Sony Central and Southeast Europe ne-a declarat: "Suntem foarte încrezători în impactul major al acestei pieţe în România, Sony fiind lider pe segmentul 3D, atât local, cât şi la nivel mondial, cu oportunitatea oferită de soluţiile 3D integrate. Avansăm cu tehnologia 3D, oferind atât componente hardware (televizoare, camere foto 3D sau camere video 3D), cât şi conţintul 3D pe care îl oferim utilizatorilor noştri (filme 3D Sony Pictures sau jocuri 3D de la PlayStation), deoarece credem că acesta este viitorul foarte apropiat al tehnologiei, aşa cum o arată si cifrele."

Domnia sa se aşteaptă ca piaţa să ajungă la 7.500 - 8.000 de televizoare vândute până la finalul anului, cu o valoare de peste 10 milioane de euro. Domnul Tomohiro Nakashima vede, într-un scenariu optimist, 10.000 unităţi vândute, cu o valoare totală de 12 - 12,5 milioane euro.

Produsele din categoria 3D s-au lansat pe piaţa din ţara noastră în anul 2010, au fost primite foarte bine de către cumpărători şi se află în continuă ascensiune.

"În luna decembrie, vânzările "Altex" au crescut semnificativ pe toate categoriile începând cu categoria IT şi terminând cu electrocasnicele, datorită promoţiilor derulate atât în magazinele "Altex" şi "Media Galaxy" care oferă consumatorilor preţuri avantajoase şi diverse beneficii: cadouri, vouchere valorice", ne-au declarat reprezentanţii "Altex".

"Piaţa produselor 3D este încă la început, de aceea are un ritm de dezvoltare alert, mai ales că există foarte mulţi consumatori români caracterizaţi de dorinţa de a avea tot ce este mai nou pe piaţă în materie de tehnologie", ne spune Violeta Luca, Marketing Director Flanco.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Tocmai vreau sa imi iau un televizor 3D. Recomand 32D6530 raport calitate-pret foarte bun ! Cercetati bine internetul . Puteti avea surprize mari legate de pret si de optiunile fiecarui TV!

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9746
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4657
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3003
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9056
Gram de aur (XAU)Gram de aur368.9924

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb