Marca de bere Skol lansează în această toamnă campania promoţională "Te skoţi cu 4 roţi", prin intermediul căreia consumatorii săi au şansa să cîştige 20 de autoturisme Renault Clio Symbol şi 500.000 de doze de bere Skol de 0,5 l. Campania promoţională se desfăşoară în perioada 15 august - 15 noiembrie 2005.
Cătălin Ignat, director de marketing URBB, a declarat: "Anul acesta, Skol a înregistrat o creştere notabilă a vînzărilor, cu 25%, faţă de anul trecut".
Campania promoţională "Te skoţi cu 4 roţi" se desfăşoară în cadrul platformei de comunicare lansată în primăvara acestui an. Elementul de bază al comunicării este "S", a cărui grafică sugerează alunecarea uşoară a premiilor către consumatori, fiind uşor reţinut de populaţie. Promoţia este dezvoltată împreună cu agenţia Tempo Advertising şi este susţinută prin spoturi TV, radio, campanie outdoor în staţiile de metrou şi prin materiale la punctele de vînzare.
Marca Skol ocupă locul patru în topul celor mai vîndute beri din întreaga lume. Prezentă în 31 de ţări, Skol face parte din portofoliul grupului Carlsberg Internaţional. În România, este una dintre primele mărci de bere premium local, avînd o notorietate de 97%.