Urmând viziunea companiei de a-ţi diversifica ţi întări capabilitatile cheie, TEMPO anunţă lansarea Brand Motion, companie specializată în servicii de strategie de comunicare şi branding. Decizia de legitimare a competenţelor TEMPO în consultanţă strategică vine pe fondul creşterii cererii dar mai ales a exigenţelor profesionale din partea clienţilor agenţiei şi a pieţei per ansamblu.
Compania Brand Motion va furniza două categorii de servicii: strategie şi planning de comunicare, pe de o parte, şi branding, pe de altă parte. Dintr-o perspectivă integrată, cele două servicii vor asigura competenta completa necesara pentru a construi şi dezvoltă branduri, prin alinierea viziunii de concepţie a brand-ului cu demersul strategic de comunicare, prin care se urmăreşte creşterea şi maximizarea valorii mărcii pe piaţă.
Crezul după care Brand Motion îşi va desfăşura activitatea este Creativity powered by knowledge: "Pentru a avea succes, pe lângă energia pe care o imprimă creativitatea, mărcile au nevoie de precizie şi de reglaje din ce în ce mai fine la nivel strategic, de aceea creativitatea şi know-how-ul sunt cele două asset-uri pe care Brand Motion se va aşeza şi pe care le va cultiva în mod special.", a explicat Vlad Grigoriu, Managing Partner TEMPO. "Ne dorim ca Brand Motion sa isi faca cunoscute competentele intr-un timp cat mai scurt şi să dobandească o poziţie de autoritate, devenind o opţiune principală a companiilor pentru consultanţa de strategie în branding şi comunicare."
Nucleul de experţi al noii companii este format din: Mihaela Stănoiu - Managing Partner and Strategy Development; Dan Bododea - Partner, Director Research and Insights; Delia Soare - Partner, Brand Consulting; Lavinia Bucur - Communication Planner; Luiza Binga - Consumer Research Analyst.
Mihaela Stănoiu are o experienţa de 11 ani în industria comunicării. Înainte de a se alătura echipei TEMPO, Mihaela a fost Head of Communication Planning pentru Procter & Gamble Balkans în cadrul Starcom şi, cel mai recent, Brand Development Strategy Director la Bigger Group (fost Starlink), unde a jucat un rol cheie în dezvoltarea agenţiei. De altfel, Luiza şi Lavinia au facut parte anterior din echipa de strategie şi planning a Mihaelei, iar astăzi ele au ales să îşi continue cariera la TEMPO.
"Într-o piaţă tot mai competitivă, în care simpla comunicare nu mai este o garanţie a succesului brandului, iar investiţiile necesare sunt tot mai mari, devine din ce în ce mai important "HOW we do it". În acest sens, avem deja în dezvoltare un instrumentar analitic şi strategic propriu pentru a identifica, câştiga şi securiza cea mai avantajoasaă pozitie competitiva, potrivita marcii şi afacerii clientului în contextul concurential respectiv", a declarat Mihaela Stănoiu.
Cu o experienţa de peste 9 ani la TEMPO, timp în care a ocupat, pe rând, poziţiile de Analist Media, Advertising Research Manager, Research & Strategy Manager, Dan Bododea a contribuit la lansarea şi dezvoltarea unor mărci consacrate: Skol, Agricola Bacau, Orangina, Flanco, Heidi, Poşta Română, Raiffeisen sau KIWI Finance.
Delia Soare a petrecut 3 ani de zile în departamentul de Client Service al Tempo, având întotdeauna o aplecare specială spre strategie. A lucrat pe conturi precum Agricola Bacau, Atlas Corporation, Baneasa Developments sau Boom.
"Suntem convinsi ca noul statut al Deliei şi al lui Dan reprezintă o mare provocare profesională dar şi o frumoasă recompensă pentru motivaţia şi ambiţia de care au dat dovadă de-a lungul anilor în ceea ce priveşte creşterea standardelor profesionale ale TEMPO.", a adaugat Vlad Grigoriu.
Vlad Grigoriu are o experienţă de 13 ani în domeniul marketingului şi comunicării, dublată de studii de specialitate la Harvard Business School şi Chartered Institute of Marketing din Marea Britanie.