Compania de morărit şi panificaţie Titan S.A. lansează pe piaţă pâinea toast HapiHap, un produs original, cu un gust irezistibil şi fabricat sub o nouă linie tehnologică, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Achiziţia unui echipament modern de producţie pentru panificaţie, care permite ca pâinea să rămână neatinsă pe durata întregului proces de fabricare şi ambalare, a generat decizia Titan S.A. de a lansa pe piaţă un produs nou de pâine toast. Astfel a luat naştere HapiHap, un brand original în gama de produse deţinute de Titan S.A. "Compania noastră a fost prima din industria de panificaţie care a adus în România conceptul de pâine toast. Ne bucurăm să putem oferi în continuare clienţilor noştri performanţă în calitate şi un gust desăvârşit, venind mereu cu noutăţi, precum pâinea toast HapiHap, recent intrată pe piaţă", afirmă Stefanos Krommydas, Director General al Titan S.A.
"Achiziţionarea acestui echipament modern şi competitiv a însemnat alocarea sumei de 15 milioane de euro şi constituie, de fapt, investiţia noastră în siguranţa consumatorului", mai spune directorul general Stefanos Krommydas. Linia este capabilă să producă 3.250 de pâini toast pe oră, un ritm de lucru care permite acoperirea oricărui nivel al cererii cu produse gustoase şi proaspete. Fabricarea şi ambalarea pâinii toast se realizează într-un mediu complet aseptic, fapt unic în România şi Europa, care garantează perfecta siguranţă alimentară pentru consumator.
Investiţia Titan S.A. în campania de creare si promovare a noului brand se ridică la peste 400.000 de euro. "Suntem convinşi că acest produs nou va fi bine primit de public atât datorită gustului său deosebit, obţinut printr-o reţetă originală, cât şi pentru că el se înscrie în tradiţia pâinii Titan, de a fi secretul unei mese reuşite", completează marketing managerul Violeta Niculae.