Toate serviciile ING Bank România sunt funcţionale la acest moment, după un interval de aproape o oră în care ING Home'Bank şi plăţile cu cardul au fost indisponibile pentru o parte dintre clienţii băncii, potrivit datelor actualizate publicate astăzi pe site-ul instituţiei bancare.
"Toate serviciile sunt funcţionale şi nu există mentenanţă programată în perioada următoare", informează banca.
ING anunţase, în urmă cu aproape o oră, pe pagina proprie de Facebook, faptul că serviciul ING Home'Bank şi plăţile cu cardul au devenit indisponibile pentru o parte dintre utilizatori.
Pe lista serviciilor indisponibile s-au aflat: ING Home'Bank Mobile, tranzacţiile cu cardul la comercianţi şi plăţile online cu cardul.
Datele ING arată că banca are, în prezent, 1,3 milioane de clienţi activi, 830.000 de clienţi de salariu şi 712.000 de clienţi activi ce folosesc servicii digitale. În acest context, şase din 10 clienţi activi fac plăţi la POS în fiecare lună, iar 67% din banii folosiţi de clienţi sunt non-cash.