"Twitter" Inc. din SUA a raportat, pentru trimestrul al treilea din 2014, o pierdere de 175,5 milioane de dolari, de aproape trei ori mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când atingea 64,6 milioane de dolari. Avansul pierderilor a venit pe fondul încetinirii creşterii numărului de utilizatori ai serviciului de microblogging.
Numărul utilizatorilor activi lunar ai reţelei sociale a sporit cu 23% în trimestrul al treilea, în ritm anual, la 284 de milioane. Rata de creştere a încetinit, însă, faţă de cea de 25% din trimestrul anterior.
Vânzările companiei au crescut cu 114% în perioada iulie-septembrie 2014, la 361,3 milioane de dolari. Veniturile au depăşit estimările analiştilor: 351 de milioane de dolari.
De precizat că veniturile din publicitate pe platforme mobile au reprezentat 85% din încasările totale din publicitate înregistrate de "Twitter" în perioada de raportare.
Dick Costolo, directorul executiv al "Twitter", încearcă să atragă mai mulţi utilizatori, intenţionând să facă reţeaua de socializare mai uşor de folosit, să îmbunătăţească serviciul de mesaje şi să lucreze cu dezvoltatorii de aplicaţii mobile pentru extinderea serviciilor oferite de companie.
"Twitter" estimează că va avea venituri de 440-450 de milioane de dolari în trimestrul al patrulea din anul curent.