Pe primul trimestru al acestui an, Orange România a înregistrat venituri de 307 milioane de euro, mai mult cu 8,4% faţă de primul trimestru al anului 2007. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 126,7 de euro. Compania avea, la 31 martie, un număr de 10.009.975 de clienţi, în creştere cu 21% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
Extinderea reţelei broadband, repoziţionarea ofertelor de date mobile şi lansarea unor soluţii complete de acces la internet cu o gamă completă de laptopuri au determinat creşterea cu 144% a numărului de clienţi Orange broadband în primul trimestru al anului, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Astfel, Orange are acum 1.047.000 de clienţi broadband.
"A fost un trimestru bun şi suntem mulţumiţi de performanţele Orange România, care sunt în conformitate cu obiectivele pentru această perioadă a anului. În continuare, ne vom concentra asupra extinderii reţelei broadband şi dezvoltării unor noi servicii convergente care includ telefonie mobila, telefonie fixa şi internet pentru a oferi clienţilor noştri beneficiile celor mai simple şi atractive soluţii de comunicare", a declarat Richard Moat, CEO Orange România.
Grupul France Telecom a anunţat ieri rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2008, al treilea trimestru consecutiv în care veniturile au crescut considerabil. Astfel, la 31 martie, France Telecom a înregistrat venituri de 13,027 miliarde de euro, în creştere cu 3,7% faţă de cele din perioada similară a anului trecut. În acelaşi timp, marja brută de profit operaţional a grupului a crescut cu 4,6% faţă de primul trimestru al anului 2007.
France Telecom consideră România printre pieţele cu cel mai mare potenţial de creştere în ceea ce priveşte comunicaţiile mobile, alături de Polonia, Botswana, Camerun, Africa Centrală, Coasta de Fildeş, Republica Dominicană, Egipt, Guinea, Guinea-Bissau, Iordania, Kenia, Madagascar, Mali, Mauritius, Mexico, Moldova, Niger, Vanuatu, Senegal, Slovacia şi Vietnam.
Numărul clienţilor France Telecom a crescut puternic, până la 46,8 milioane la finele primului trimestru, număr mai mare cu 30,3% decât la sfârşitul primelor trei luni ale anului trecut. Numai în ultimul an France Telecom a atras în jur de 11 milioane clienţi noi, în special din Egipt, România, Mali, Coasta de Fildeş şi Madagascar.