Unilever South Central Europe a contribuit cu donaţii de 3 milioane de lei (peste 630.000 euro) în produse şi bani pentru a ajuta comunităţile din România care au cea mai mare nevoie de ele în această perioadă, potrivit unui comunicat al companiei.
"Sunt hotărât ca Unilever să îşi joace rolul complet în acest efort naţional incredibil de a învinge Covid-19, acum şi în viitor. Acesta este un moment în care trebuie să ne arătăm solidaritatea, să lucrăm în echipă şi să ne respectăm datoria civică. În această perioadă dificilă, lucrăm din greu pentru a ajuta românii şi pentru a oferi siguranţă colegilor noştri", a declarat James Simmons, Managing Director Unilever South Central Europe.
Unilever este prezent în România cu trei fabrici şi un sediu central în Bucureşti, de unde coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru şi Republica Moldova.
"În total, activitatea noastră pro bono se ridică acum la aproximativ 3 milioane de lei (630.000 de euro), prin donaţii de produse şi achiziţionarea unei unităţi mobile de terapie intensivă pentru Suceava, prin Crucea Roşie. Valorile noastre sunt cu atât mai importante atunci când trecem prin perioade dificile. Vom continua să facem tot posibilul pentru a lupta împotriva acestei pandemii, respectându-ne angajamentul de a ajuta cetăţenii şi de a face bine societăţii", adaugă James Simmons, Managing Director Unilever South Central Europe.
Potrivit comunicatului, în România, Unilever se implică activ prin intermediul brandurilor sale în sprijinirea comunităţilor şi protejarea grupurilor vulnerabile din toată ţara prin donarea de produse de igienă, curăţenie, igienizare şi alimente.
În această luptă, compania şi-a unit forţele cu partenerii săi din ONG-uri, precum Crucea Roşie, Salvaţi Copiii, AjutorSpitale.ro, dar şi cu instituţiile statului şi antreprenori locali pentru a identifica alte acţiuni prin care poate sprijini comunităţile locale. Unilever South Central Europe sprijină personalul medical aflat în prima linie prin furnizarea de fonduri pentru achiziţionarea echipamentelor medicale necesare, precum şi prin donaţii constând în produse de igienă şi alimente persoanelor care au cea mai mare nevoie de ele în această perioadă. Prin iniţiative lansate de Crucea Roşie şi AjutorSpitale.ro, dar şi individual, compania a făcut donaţii de produse, printre care Domestos, Dove, Dero, Delikat, Hellmann's, Lipton şi altele, în valoare estimată de peste 1,26 milioane de lei (peste 260.000 euro).
De asemenea, compania a donat peste 240.000 de lei (echivalentul a 50.000 euro) către Salvaţi Copiii, pentru a ajuta copiii şi familiile care trăiesc în condiţii grele.
Săptămâna trecută, compania a anunţat că s-a alăturat campaniei "1 cm de fapte - Împreună în Linia Întâi", prin Crucea Roşie Suceava, pentru achiziţionarea unei unităţi mobile de terapie intensivă. Pentru această achiziţie, Unilever South Central Europe alături de divizia de îngheţată din Suceava, reprezentată de brandul Betty Ice, contribuie cu peste 1,5 milioane de lei (echivalentul a 320.000 de euro).
În concluzie, Unilever South Central Europe a contribuit cu donaţii de 3 milioane de lei (peste 630.000 euro) în produse şi bani pentru a ajuta comunităţile din România care au atât de mare nevoie.
Acţiunile companiei au ca scop protejarea vieţii şi a mijloacelor de trai ale multiplelor părţi implicate - inclusiv ale consumatorilor, comunităţilor, furnizorilor şi forţei de muncă.
Unilever este unul dintre cei mai importanţi furnizori mondiali de alimente şi produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de ţări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 155,000 de angajaţi şi a generat vânzări în valoare de 51 miliarde euro în 2018. Peste jumătate (60%) din business-ul companiei se desfăşoară pe pieţele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Knorr, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann's, Delikat, Dero, Dirt Is Good, Wall's, Lux, Sunsilk and Surf Lipton, Algida, Ben & Jerry's şi Magnum.
Prin Planul Unilever pentru un stil de viaţă sustenabil, compania şi-a propus: să ajute mai multe de un milliard de oameni să acţioneze pentru a îşi îmbunătăţi sănătatea şi starea de bine până în 2020; să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030; să îmbunătăţească viaţa a milioane de oameni până în 2020.
Planul Unilever creează valoare, determinând creşterea businessului şi a încrederii, eliminând costuri şi reducând riscurile. În 2018, brandurile sustenabile ale companiei au crescut cu 69% mai rapid decât restul businessului în comparaţie cu 46% în 2017.