UPS (NYSE:UPS) a anunţat în cadrul conferinţei cu investitorii şi analiştii priorităţile strategiei Customer First, People Led, Innovation Driven, a prezentat ţintele de creştere, printre care sectoarele IMM, medical şi internaţional, dar şi obiectivele financiare până în 2023 şi noile obiective ESG (Environmental, social and governance), conform unui comunicat remis redacţiei.
Customer First: Prin intermediul acestei strategii, UPS este hotărâtă să ofere cea mai bună experienţă digitală, susţinută de reţeaua sa logistică inteligentă la nivel global. Compania va prezenta acţiunile pe care le întreprinde astfel încât interacţiunea clienţilor cu UPS să fie mai simplă şi utilă. Strategia Customer First vizează eliminarea fricţiunilor în relaţia cu UPS, măsurată prin creşteri ale Net Promoter Score sau NPS. UPS şi-a propus să ajungă la un scor NPS de 50 sau mai mare până în 2023.
People Led: Compania va discuta măsurile pe care le ia pentru a îmbunătăţi experienţa angajaţilor şi pentru a creşte probabilitatea ca un angajat să recomande UPS ca fiind una dintre cele mai bune companii pentru care să lucrezi. "Probabilitatea de a recomanda" UPS trebuie să ajungă până la 80% sau mai mult până în 2023, conform ţintelor stabilite de companie.
Innovation Driven: Prin intermediul iniţiativelor tehnologice şi din zona de productivitate, compania va creşte valoarea adusă acţionarilor şi va obţine randamente semnificativ mai mari la capitalul investit, precum şi din dividende şi răscumpărări de acţiuni.
"Creăm un nou UPS, ancorat în valorile companiei. Priorităţile noastre strategice evoluează pentru a reflecta nevoile în schimbare ale clienţilor noştri şi ale companiei noastre, dar şi ceea ce contează cel mai mult pentru stakeholderii noştri", a declarat Carol Tome, CEO UPS.
Perspective
Obiective financiare 2023
Venituri consolidate, variind între aproximativ 98 de miliarde de dolari şi aproximativ 102 miliarde de dolari.
Marja operaţională ajustată• consolidată variind de la aproximativ 12,7% la aproximativ 13,7%.
Cheltuieli de capital cumulate în perioada 2021-2023 de aproximativ 13,5 miliarde de dolari, până la aproximativ 14,5 miliarde de dolari.
Randamentul ajustat al capitalului investit, variind de la aproximativ 26% la aproximativ 29%.
- Sumele "ajustate" sunt măsuri financiare non-GAAP. Pentru o discuţie despre măsurile financiare non-GAAP, inclusiv reconcilierile necesare, consultaţi anexa acestei versiuni.
Compania poate furniza doar marja operaţională şi randamentul capitalului investit pe o bază ajustată (non-GAAP), deoarece nu poate prevedea sau oferi o reconciliere care să reflecte impactul asupra valorii de piaţă a pensiilor sau alte ajustări necunoscute sau ajustări potenţiale neprevăzute care ar fi incluse în rezultatele raportate (GAAP) şi care ar putea fi semnificative.
Ţinte ESG
UPS anunţă, de asemenea, noul set de obiective ESG, inclusiv angajamentul asumat de a fi neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon în domeniile de aplicare 1, 2 şi 3 la nivelul tuturor operaţiunilor globale până în 2050. Ţintele intermediare de sustenabilitate a mediului până în 2035 includ:
- Reducerea cu 50% a CO2 pe fiecare colet livrat pentru operaţiunile globale cu colete mici (anul de bază 2020).
- 100% din facilităţile companiei vor fi alimentate cu energie electrică regenerabilă.
- 30% din combustibilul utilizat de flota aeriană globală va fi combustibil sustenabil.