Compania United Romanian Breweries Bereprod SRL (URBB) a lansat pe piaţa românească de resort berea germană "Holsten", un produs renumit în întreaga lume datorită calităţii şi originalităţii reţetei. Simbolul şi logo-ul berii "Holsten" este un cavaler teuton care întruchipează valorile principale ale mărcii: prietenie, francheţe, autenticitate şi originalitate. Aceste calităţi se regăsesc şi în designul unic al etichetei şi al sticlei. Berea "Holsten" se adresează persoanelor cu o atitudine deschisă, fără constrîngeri, care preferă să-şi petreacă timpul liber în mod plăcut cu prietenii. "Holsten" este o bere unică şi relevantă pentru piaţa românească, la un preţ accesibil şi de calitate premium. Lansarea berii "Holsten" pe piaţa românească vine ca urmare a unor cercetări ample efectuate pe o perioadă îndelungată, care au demonstrat că românii apreciază o bere germană, de o calitate ridicată şi cu un gust deosebit", a declarat Shachar Shaine, preşedintele URBB. Domnia sa a precizat că noul produs va acoperi mult mai bine segmentul premium din piaţa de bere internă şi va contribui la întărirea poziţiei de lider a companiei pe acest segment. Conţinutul de alcool al berii "Holsten" este de 5%, în ţara noastră, fiind comercializată în sticle şi doze de 0,5 litri. Lansarea brandului "Holsten" în ţara noastră face parte din strategia internaţională a Grupului "Carlsberg" la nivel mondial de întărire a poziţiei de lider pe segmentul berilor premium şi de completare a portofoliului de mărci.
Compania "Holsten-Brauerei AG", producătoare a berii "Holsten", a fost fondată în 1897 în Hamburg. În anul 2004, compania, lider de necontestat pe piaţa berii din Sudul Germaniei, a fost achiziţionată de "Carlsberg A/S", cel de-al cincilea jucător pe piaţa berii la nivel internaţional.