URBB estimează, pentru 2010, o creştere în volum de 8% pentru divizia de bere, respectiv 25% pentru băuturile răcoritoare, iar la nivel de cifră de afaceri, anul aceasta este preconizată o majorare cu 20%, faţă de valoarea înregistrata în anul 2009, potrivit unul comunicat al companiei.
Compania United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a înregistrat ,în 2009, o cifră de afaceri similară cu cea din 2008. Totodată, volumele de vânzări de bere s-au menţinut aproximativ la nivelul celor din 2008, în condiţiile unei pieţe de bere în scădere.
În urma acestor rezultate, consemnate în perioada ianuarie-decembrie 2009, compania URBB a atins o cotă de piaţă de 9,5%, în creştere faţă de 2008 cu 15% în volum. Din punct de vedere valoric, cota de piaţă a companiei, în 2009, a fost de 11,1%.
"Deşi a fost poate cel mai dificil an pentru majoritatea industriilor, eforturile noastre de eficientizare a business-ului au dat roade. Şi pentru 2010 vom direcţiona şase milioane de euro în dezvoltarea şi modernizarea liniilor de îmbuteliere, logistică şi materiale anexe, pentru a continua să oferim consumatorilor români produsele premium cu care i-am obişnuit", a declarat Shachar Shaine, preşedinte URBB.
Granini a înregistrat, în 2009, o creştere în volum de 50% faţă de 2008. Investiţiile în acest brand au fost direcţionate către dezvoltarea sistemului de distribuţie şi îmbuteliere, dar şi în campania de comunicare "Fructele iubesc Granini", derulată în perioada iunie-septembrie.