Compania de curierat Urgent Cargus investeşte anul acesta două milioane de euro în tehnologie de ultimă generaţie, cu scopul de a îmbunătăţi serviciile sale şi procesul de livrare a expedierilor, potrivit unui comunicat trimis redacţiei.
Compania anunţă că a achiziţionat 1.500 scannere Intermec cu capabilităţi de captură foto 2D. Acest lucru le permite curierilor să fotografieze confirmările de primire a expedierilor, iar clienţilor să poată vizualiza în timp real semnătura de primire ca dovadă a livrării la destinaţie. Procesul a fost continuat prin dotarea tuturor curierilor Urgent Cargus cu imprimante mobile.
Astfel, documentele de transport, facturile şi chitanţele pot fi tipărite pe loc.
"Compania urmăreşte să răspundă tendinţei de creştere a plăţilor electronice şi a investit în achiziţionarea a 170 scannere pentru implementarea unui program pilot în Bucureşti, în vederea utilizării cardurilor bancare în momentul preluării sau livrării expedierilor", se arată în comunicat.
"Cu un business (...) care implică procesarea a milioane de expedieri şi acoperirea unor distanţe de milioane de kilometri în fiecare lună, devine necesar să investim în cea mai bună tehnologie. Acest lucru va avea ca rezultat creşterea eficienţei serviciilor oferite şi a gradului de satisfacţie a clienţilor, două dintre punctele principale ale strategiei noastre de dezvoltare", a spus Gian Sharp, CEO Urgent Cargus.
De asemenea, compania de curierat a dezvoltat un program de optimizarea a reţelei sale naţionale de distribuţie, în parteneriat cu compania ORTEC.
"Proiectul presupune o soluţie integrată de Supply Chain management, pe care ORTEC a livrat-o pe 3 nivele concurente în 2 divizii: PUD şi Line Haul. Folosind datele istorice ale clienţilor, software-ul ORTEC Tactical Routing calculează zonarea optimă a curierilor. ORTEC Routing and Dispatch este responsabil pentru eficientizarea planificării operaţionale zilnice a Urgent Cargus, în timp ce planificarea Line Haul este optimizată cu ORTEC Network Routing. Pentru a îmbunătăţi nivelul serviciilor furnizate, aplicaţia mobilă ORTEC susţine curierii, permiţându-le să trimită şi să primească în timp real informaţii de pe traseu şi de la uşa clientului. Anticipăm că vom avea o colaborare de succes", a afirmat Herman Wierenga, director general al ORTEC CEE.
Totodată, Urgent Cargus precizează că şi-a echipat flota de vehicule de curierat cu 2.000 de sisteme GPS.
Începând cu luna iunie a acestui an, vehiculele de curieriat vor fi dotate cu 2.000 de tablete care încorporează aplicaţia de management a traficului, Waze. "Astfel, curierii îşi vor putea alege zilnic cele mai eficiente şi rapide trasee pentru livrarea expedierilor", susţine compania.
Urgent Cargus, companie de pe piaţa de curierat intern din ţara noastră, deţine şi utilizează o reţea naţională de 72 centre şi depozite şi o flotă de peste 2.600 de vehicule de curierat. Compania are peste 2.900 de angajaţi şi colaboratori şi a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 76,8 milioane de euro.