Frankstahl România, activant pe piaţa de distribuţie de oţel comercial, a înregistrat o creştere de 10% a cantităţilor tranzacţionate în primele şase luni ale acestui an, faţă de perioada similară a anului trecut, pe o piaţă încă afectată de criza economică, informează un comunicat al companiei remis redacţiei.
După ce cantitatea de oţel tranzacţionată în primul semestru al anului a depăşit estimările iniţiale, compania îşi propune o creştere de 7% pentru semestrul doi faţă de cifrele înregistrate în perioada similară a lui 2013, ca urmare a redefinirii strategiei de produs şi a prioritizării extinderii forţei de vânzări.
Cu o cifră de afaceri de 21 mil de euro în 2013 şi peste 5000 de tone de oţel în stoc în orice moment al anului, Frankstahl se situează în primii 5 distribuitori de oţel din România.
La nivelul întregii pieţe de consum de oţel comercial, industrie evaluată la peste 1,5 miliarde de euro şi 3 milioane de tone de oţel tranzacţionate anual Frankstahl România estimează o creştere şi în acest an.
"Am intrat într-o nouă etapă. 2014 este un an de recuperare pentru industria oţelului. Atât pentru noi ca vânzători, cât şi pentru producători. Estimez o creştere de 5 puncte procentuale până la finalul lui 2014 la nivelul pieţei de consum. Mizez în continuare pe relansarea domeniului construcţiilor, dar şi pe schimbarea strategiei la nivel de vânzător, pe o mai bună adaptare la noua situaţie a pietei", a declarat Romano Del Negro, Director General al Frankstahl România.
Activ în Cehia, Croaţia, Ungaria, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Slovacia, Slovenia şi România, Frankstahl Internaţional înregistrează peste 1500 de comenzi în fiecare zi şi număra peste 1000 de angajaţi.
Pe piaţa din România, Frankstahl este prezent din 2008.