Compania elveţiană "Nestlé" SA, cea mai mare din lume în sectorul alimentar, şi-a majorat cu 10% vânzările în trimestrul al treilea, ca urmare a creşterii preţurilor anumitor produse. Valoarea vânzărilor companiei a ajuns la 27,6 miliarde de franci elveţieni (23 miliarde de dolari), de la 25,1 miliarde de franci anul trecut. Analişti anticipau 27,3 miliarde de franci. În primele nouă luni ale anului curent, vânzările grupului au sporit cu 9%, la 78,7 miliarde de franci (66,64 miliarde de dolari).
Potrivit oficialilor companiei, presiunile costurilor mari de producţie se resimt tot mai mult în cel de-al doilea semestru. În prima jumătate a anului, "Nestlé", companie care aşteaptă să cheltuiască cu 1,5 miliarde de franci mai mult pe achiziţia de lapte în 2007, faţă de 2006, a majorat cu 5% preţurile produselor care au ca ingredient laptele.
Acţiunile "Nestlé" au urcat cu 18% anul acesta, valoarea de piaţă a companiei ajungând la aproximativ 203 miliarde de franci.