Filiala locală a producătorului german de profile din PVC, VEKA România, estimează pentru 2008 afaceri mai mari cu 15-20% faţă de anul 2007, când a raportat 12,8 milioane de euro, a declarat pentru NewsIn coordonatorul de marketing&PR al companiei, Alexandru Oancea.
"Pentru anul 2008, putem spune că ne-am îndeplinit obiectivul, creşterea vânzărilor anuale urmând a se situa în jurul procentului de 15-20% faţă de anul precedent. (...) Pentru 2009, estimăm că dificultăţile economice vor afecta întreaga piaţă românească de tâmplărie termoizolantă, nefăcând discriminări. În ceea ce ne priveşte, preconizăm că efectele nu vor avea o influenţă foarte mare, deoarece intenţionăm să creăm pe plan local canale de dezvoltare dedicate exclusiv partenerilor noştri. Estimăm un procent de creştere a valorilor de vânzări de aproximativ 10% pentru anul 2009", a afirmat pentru NewsIn Alexandru Oancea.
Reprezentantul VEKA România apreciază că întreaga piaţă de tâmplărie termoizolantă a înregistrat o valoare de 1,1 miliarde euro la sfârşitul anului 2008, din care PVC-ul a avut o contribuţie de aproximativ 70%. "Pentru acest an, previziunile nu pot estima valoarea scăderii, dar un procent de 25-30% este foarte probabil."