Fundamentarea deciziilor în actuala pandemie trebuie făcută pe dovezi ştiinţifice, iar mesajul primordial pe care trebuie să îl transmită autorităţile şi medicii se referă la eficienţa vaccinului în reducerea răspândirii Sars-Cov 2 şi a severităţii bolii, susţine Diana Loreta Păun, consilier prezidenţial în cadrul Departamentului Sănătate Publică din Administraţia Prezidenţială.
"Profesia de medic ne obligă să ne fundamentăm deciziile pe dovezi ştiinţifice, iar datele pe care le avem până acum sunt edificatoare. La acest moment, care avem una dintre cele mai mari rate de infectări din Europa, însă incidenţa nu ar fi atât de îngrijorătoare dacă nu ar fi asociată şi cu unei rată de deces de-a dreptul devastatoare. Aceleaşi dfate ne arată că ne poziţionăm la coada clasamentului european ca procent al vaccinării raportat la populaţia generală. De aceea, cred că este important să acceptăm cu toţii că vaccinarea anti-Covid rămâne instrumentul cel mai eficient în reducerea severităţii bolii şi este important să transmitem acest mesaj pentru evitarea transformării situaţiei actuale într-o tragedie", a declarat dr.Diana Loreta Păun.
Consilierul prezidenţial a arătat că, dacă la începutul campaniei de vaccinare aveam o responsabilitate individuală, care ne făcea mândri prin prisma listelor de aşteptare la vaccinare, aceasta a fost învinsă de consecinţele unei dezinformări fără precedent.
"Situaţia de astăzi este rezultatul unei complexităţi de factori şi cred că în principal este rezultatul indiferenţei şi inacţiunii perpetuate zeci de a ani în a asuma investiţia în sănătate ca o prioritate şi ca o precondiţie pentru bunăstarea şi educarea noastră. O criză cum este pandemia prin care trecem ne pune greu la încercare valorile democratice şi solidaritatea, iar consecinţele sunt mai mult decât cele pur medicale. De aceea, cred că este foarte important ca în această perioadă să nu distorsionăm atenţiaa de la managementul crizei căutând vinovaţi, ci să ne solidarizăm şi să cautăm soluţii pentru combaterea crizei", a precizat Diana Loreta Păun.
Domnia sa a vorbit şi despre actualele condiţii în care restrângerea acordării asistenţei medicale de specialitate pentru alţi pacienţi sub presiunea valului patru al pandemiei reprezintă o ameninţare majoră pentru ţara noastră.
"În situaţia actuală, sub presiunea valului 4, perturbarea îngrijirilor de specialitate e o ameninţare majoră la capacitatea României de a recupera decalajele cu privire la inegalitatea de acces şi de a-şi îndeplini angajamentele privind obiectivele de sănătate durabilă, mai ales în domenii cum sunt cel oncologic, unde există o incidenţă crescută, şi în domeniul bolilor cardiovasculare", a declarat consilierul prezidenţial Diana Loreta Păun.
Afirmaţia consilierului prezidenţial vine în contextul în care, în urmă cu o săptămână, secretarul de stat Raed Arafat a emis un ordin prin care urmau să fie suspendate toate operaţiile care nu sunt urgenţe, timp de 30 de zile.
Doamna Păun a mai spus că pentru tratatea pacienţilor pot fi folosite şi alte instrumentele informaţionale pe care le avem la îndemână, cum sunt telemonitoringul, teleconsultarea, Inteligenţa Artificială, care ar reprezenta varianta oportună la modelul clasic de servicii medicale cu care suntem obişnuiţi.
"De asemenea, trebuie să consolidăm infrastructura sistemului sanitar a cărei vulnerabilitate a dat naştere la tragedii, precum incendiile pe care le ştim. E nevoie de pregătirea întregului sistem sanitar, de pregătirea cadrelor medicale pentru a preîntâmpina situaţiile de criză. Este important să nu perpetuăm panica, dezinformarea, neîncrederea în ştiinţă la care suntem martori astăzi. Trebuie să repunem relaţia medic-pacient pe bazele la care era odată, pe încrederea între cei doi", a mai arătat dr. Diana Loreta Păun.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 02:12)
Aceste vaccinuri bazate oe ARN mesaager sunt OMG.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 09:27)
Tu mananci OMG in continuu
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:11)
Aferim!
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 02:12)
Aparent, in citat, este doar segmentul in care dna consilier spune despre "reducerea severităţii bolii ". Nu se mentioneaza transmiterea asa cum apare in sumarul articolului despre care se stie ca este temporara, pe termen destul de scurt.
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 13.10.2021, 18:26)
primele 2-3 luni ar fi (!) vaccinurile anti-covid eficiente ... dupa aia nu.
problema e ca iti buleste sistemul imunitar si "deschide" usa sistemului imunitar catre o pleiada de alte boli
NU FACETI ACEST VACCIN ANTI-COVID!
Costurile depasesc enorm de mult aparentul profit!
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de Om în data de 13.10.2021, 19:36)
Nu-l sanctioneza nimeni pe banc.... er? Cred ca a incalacat mai multe puncte din "regulament".
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 21:30)
profit pentru companie
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 02:28)
Reduce severitatea bolii, dar sa nu avem asteptari sa fie ca in Israel, Franta, US, UK. Avem aici o chestiune de principiu. Vaccinul nu sterilizeaza, nu previne infectia decat in primele luni dupa doza 2. Ce se intampla dupa aceea cu organismul in cazul unei infectii pare a fi o lupta care depinde si de starea organismului, de cat de bine a fost hranit, de imunitate in general. Da, in tarile sus mentionate, dupa scaderea titrului de anticorpi, cetatenii aceia par sa fie capabili sa lupte mai bine cu virusul si ce rezulta este o eficienta chiar laudabila.
Nu cred ca este rezonabila asteptarea ca intr-o populatie cu carente mari de nutritie, care mananca paine si parizer, fara vitamine, sa ne asteptam ca sistemul imunitar sa poata lupta cu virusul, chiar vaccinata fiind acea persoana. Sanatatea generala a populatiei este complet ratata in acest peisaj. Nefiind un vaccin sterilizant, el este doar potentiator pentru organism, dar daca organismul este slabit, stresat si bolnavicios... . Este chiar asa de greu de inteles? Sau ne prefacem ca nu intelegem?
3.1. Se pare ca... (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de Prostu' satului în data de 13.10.2021, 02:36)
... intr-adevar ne prefacem ca nu intelegem.
Chestiunea e de fapt foarte simpla - romanul ala chipurile standard, chiar hranit cu paine si parizer, e mai bine pregatit sa faca fata bolii asteia daca e vacccinat?
Da? Nu? Tot un drac?
3.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 11:01)
Un pic mai bine , da. Daca va conta in poza de ansamblu, cand luam in calcul spitalizari din cauze de covid, de vaccin, de post covid cu sau fara vaccin .... nu putem sti si dupa cum arata tabloul azi, nu o stiu nici specialistii care ne asigurau ca vaccinatii nu transmit boala.
3.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:37)
Da mai, daca tot te-ai retras, te-ai lamurit ca in valul 4 in Romania, vaccinatii se infecteaza cu aproape aceeasi rata ca si nevaccinatii? Daca nu, atunci chiar nu ai toti caii putere in dotare. Ai toate datele la dispozitie.
3.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 21:33)
ARN mesager este un OMG....uman
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 08:35)
Am vazut o statistica a infectarilor,exe.27 sept-3 oct.348 cazuri la 100000 vaccinati si 389 cazuri la 100000 nevaccinati etc.Vaccinati sunt mai putini,decat nevaccinati,in perioada actuala.Deci,se infecteaza aproape in aceiasi masura.Atunci de ce vaccinati,pot merge peste tot,fara sa fie testati?Sunt vaccinat,dar,consider o greseala asemenea abordare.Se poate spune,ca au raspandit virusul,mai mult vaccinatii.
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 09:33)
Fictiune versus Realitate!
Un recent reportaj pe Recorder arata exact ce se intampla acum. Dezastru sanitar
4.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 11:02)
Nu este nicio fictiune. Citeste singur aici.
academia edu / 54764381
4.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:38)
Aferim. Cea mai buna prezentare ever. Sa moara Gheorghita de oftica.
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 09:56)
asta nu-I vaccin , degeaba se tot compara cu vaccinurile adevarate , asta se vede din rezultate . vaccinurile adevarate iti ofera imunitate , iar zeama asta nici nu te imunizeaza , ba iti mai da si altele , miocardita , pericardita , avc , cheaguri , adica este o afacere pe spatele oamenilor
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 10:28)
Fals. Niciun vaccin nu-ți oferă protecție 100%. Sunt anumite persoane care nu dezvoltă anticorpii. Acesta este și motivul pentru care trebuie vaccinat un procent mare din populație.
5.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 11:07)
Fals, vorbesti prostii. Comentariul 5 a spus de IMUNITATE.
Tu gargarisesti despre PROTECTIE. Pentru ca esti un propagandist care a preluat povestea.
Autoritatile mondiale au schimbat foaia pe la mijlocul lui 2021, prin aug. Au inceput sa nu mai foloseasca cuvantul IMUNIZARE, dar nu pentru ca vaccinul ar fi avut doar 80% grad de imunizare. Ci pentru ca vaccinatii fac boala in DRACI. Doar ca o fac ca si forme usoare si medii, fara spitalizare imediata, acuta. Atunci autoritatile medicale au schimbat definitia vaccinului si au introdus cuvantul PROTECTIE de forme grave.
Sa repetam pana intelegem. VACCINATII SE IMBOLNAVESC IN DRACI, cu aceeasi rata ca si nevaccinatii. Doar ca destul de multi fac forme usoare si medii. Asta nu este vaccinare. Asta este altceva pe care au redefinit-o acum 2 luni sa fie numita tot vaccinare daca iti asigura protectie contra spitalizarii.
5.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de Adi în data de 13.10.2021, 12:11)
Statistica sugereaza ca NU CONTEAZA ATAT DE MULT DACA TE VACCINEZI SAU NU -
MODUL IN CARE TE AFECTEZA C19 tine mai mult de sanatatea ta bilogia si sistemul imunitar la acel moment.
Asta e legat si de aspecte ce tine de dieta si modul de trai!
5.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 12:40)
Desi mesajul tau poate fi interpretat ca fiind excentric, al adeptilor terapiilor alternative... in mare cam ai dreptate cu niste observatii. Da, exista o fereastra de cateva luni, putine, in care protectie pentru organismele mai slabe chiar le da o protectie superioara celei native. Insa nu tine mult. Mai castiga timp pentru acele persoane, mai aplatizeaza curba pentru a nu sufoca sistemul sanitar, se mai castiga timp pentru gasirea unor solutii terapeutice mai eficiente si mai sigure. Dar aceste lucruri par mai degraba "case management" decat protectie reala. Administram pandemia in joc de glezne pentru a astepta o izbavire din alta parte.
5.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 13:05)
cunosti cazuri de poliomelita dupa vaccinare ? valurile de infectati dupa vaccin Pfizer sint anumite persoane ? cand dai drept ex , exceptiile , inseamna ca intelegi greu , de asta am sa-ti dau si eu un ex ca sa pricepi ce spun , eu am vazut un om la circ cu 6 degete si totusi lumea are 5 . pricepi ?
5.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 13:30)
Eficiența vaccinului de poliomielită este în jur de 90% stimabile. Motivul pentru care s-au eliminat epidemiile de poliomielită este că la un moment dat populații întregi ale unor țări s-au vaccinat împotriva acestei maladii. Și ghici cu ce s-au vaccinat. Cu un vaccin nou la vremea respectivă.
Acesta este și motivul pentru care trebuie vaccinat un procentaj mare din populație la orice vaccin, inclusiv la cel pentru COVID-19.
Recomandarea mea este următoarea. Lasă medicilor medicina și tu ocupă-te de meseria ta, dacă ai așa ceva.
5.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 13:32)
Administrarea pandemiei se face foarte eficient si cu igiena, masca, distantare.
5.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 14:14)
"eu am vazut" oameni inteligenti, dar nu e cazul tau fii linistit.
Iar facatura care te baga la cimitir si e valabil 3 luni , adica vaccinurile de acum, ti-o recomandam fierbinte tie si a 4-a si a 5-a doza poate scapi lumea de un lobotomizat ca tine.
Da pentru un vaccin adevarat ,dar nu la facaturile de acum.
5.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:15)
Aferim!
5.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:55)
recomandari sa dai la caprele tale cu care stai , daca le ai si pe alea , ca pe mine nu ma intereseaza parerile postacilor .
5.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 16:33)
corect
5.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 17:31)
Mă mir cum un asemenea reputat virusolog, absolvent al Academiei AURolacilor de Biomedicină, nu a aflat încă acest simplu fapt: că nu există vaccin 100% eficient și că o campanie de vaccinare, pentru a da rezultate, necesită vaccinarea unui procent mare din populație.
Eu în locul virusologului mi-aș cere banii înapoi de la doamna profesoară Șoșoacă, care pare-se a sărit peste câteva cursuri esențiale la lecția de virusologie.
5.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 19:34)
Omule, tu personal te-ai imbolnavit de pojar, dar o forma mai moderata? Eventual de doua, trei ori pe an? Tu chiar nu pricepi ca vaccinatii nu ca sunt doar purtatori, se imbolnavesc, multi dintre ei, bolesc.....
"Mulțumesc pentru vorbele frumoase, promit să fiu bine. Constat cu regret că încă pot respiră fără ajutor. Oameni care când aud de cineva că are covid spun: dar parcă era vaccinat! Înțelegem că vaccinul nu garantează că nu iei Covid, ci te ajută să nu mori dacă îl iei sau rămânem aceiași ignoranți needucați ai Europei? PS: La cât de rău îmi e de trei zile, nu cred că aș fi trecut prin boală asta fără vaccin. Să vă fie bine!”, a comentat Dragoș Pătraru
Asta nu este vaccin. Nu este vorba de 80-90-100, aici este vorba ca omul a bolit, ... si da, nu a murit, deci vaccinul "a facut boala". Dar nu se numeste vaccin ceva ce face un om sa aiba incarcare virala cat casa, sa boleasca trei zile (deci concediu medical) si sa infecteze o gramada de alte persoane.
5.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 20:05)
Deci sa tragi concluzii cand vei invata sa tragi concluzii. Pana atunci, orice ai spune este simpla trancaneala.
5.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 21:18)
Aferim!!!!
5.16. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 21:23)
Mai debilule, nimeni pe planeta nu mai mentioneaza "eradicarea SARS-CoV-2".
Esti in alt film, al oligofrenilor tampiti de la PNL si USR. Seful Pfizer se asteapta sa modifice vaccinul in 2022. Iar seful Oxford care face vaccinul Astrazeneca spune ca "imunizarea de turma cu ajutorul vaccinului este o himera".
Delta variant renders herd immunity fr om Covid 'mythical
11 aug. 2021 — Head of Oxford Vaccine Group rules out overall immunity.
Prin urmare, nu mai conteaza numarul de vaccinati. Pot fi si 200%, nu se obtine disparitia SARS-CoV-2 pentru ca doar asta pot face vaccinurile actuale.
6. covid-21
(mesaj trimis de Nicu Baros în data de 13.10.2021, 11:50)
astazi vad comentarii pertinente si argumentate. Si cu vaccinul antigripal obisnuit mai poti raci', sunt vaccinuri si vaccinuri, virusi si virusi. dar statistica de zeci de ani ne spune ca vaccinurile au ajutat enorm populatia, dincolo de orice efect secundar sau teorie a conspiratiei.
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 12:26)
Vaccinuri care au fost testate ani buni pana au fost scoase toate efectele secundare nocive!
Acest ser este experimental si nu sa asteptat sa se faca testele pe esantion de voluntari sa ales sa se faca experiment pe toata populatia!
6.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 12:28)
ESTE MARE DIFERENTA SA PUI LA RISC O MANA DE VOLUNTARI SI ALTA E SA PUI TOATA POPULATIA PLANETEI!
6.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 12:43)
Nu confunda cu vaccinurile impotriva agentilor patogeni care sunt stationari, nu fac mutatii dese.
Asta este o mare minciuna pe care o spui. Invata diferentele dintre agentii patogeni. Vaccinurile Pasteur da, au salvat. Ce vedem noi aici, nu prea vor salva.
6.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:19)
Aferim!
6.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:26)
Aferim!
7. covid-22
(mesaj trimis de Nicu Baros în data de 13.10.2021, 11:54)
Si la vaccinurile din secolul trecut o parte a populatiei era reticenta, au existat si atunci profeti ai apocalipsei, dar cine s-a vaccinat si a folosit stiinta in slujba sanatatii are si astazi ramura genealogica, cine nu, nu, au pierit familii intregi, fara sa mai ramana nimic in urma lor.
Fiecare alege in ce tabara vrea sa se afle, dar vad ca din ce in ce mai multi se conving ca impreuna putem reusi !
7.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 12:45)
Invata putina biologie inainte sa declari pompos prostii cat casa. Impotriva unor virusi cu mutatii frecvente NU EXISTA VACCIN EFICIENT. Omenirea s-a chinuit si nu il poate face desi studiaza HIV de 30 de ani.
Norocul planetei este ca gripa este tratabila. Dar nu de la vaccin scade mortalitatea ei.
7.2. mutant (răspuns la opinia nr. 7.1)
(mesaj trimis de Nicu Baros în data de 13.10.2021, 12:59)
Virusii cu mutatiile lor sunt chestii normale, nu la toate bov(lile avem vaccin, dar avem masuri de protectie si tratament.
La hpv (papilomavirus), avem 100 de tulpini, dar avem si vaccin eficient.
7.3. Fericire maxima (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 13:10)
Fericire maxima omule, vei fi singurul care iti duci mai departe ramura genealogica. Ar trebui sa te bucuri, vei reinnoi pamantul.
7.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 13:29)
Ti-am spus sa citesti biologie, dar nu vrei. Esti capos si prost informat.
"Although Cervarix and Gardasil prevent infection with just two high-risk HPV types responsible for approximately 70% of cervical cancer cases worldwide
Immunity to one type of HPV does not afford protection against the other types
However, unlike pneumococcal infection, in which the pathogen (Streptococcus pneumoniae) has a high rate of genetic mutation and recombination, HPVs are DNA viruses that are extremely stable genetically. In fact, the mutation rate for this virus has been estimated at only 1 base pair every 10,000 years"
Nu exista vaccin impotriva celor 100 de tulpini. Ce sa iti fac daca am dreptate cand spun ca HPV este stabil genetic?
7.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:16)
Aferim!
7.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:24)
aplauzi subcultura, manelareala si analfabetismul functional?
Bravos
7.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:26)
Aferim
7.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:27)
Aferim!
8. fără titlu
(mesaj trimis de John în data de 13.10.2021, 12:36)
Bă da mai gătați odată cu vaccinurile. Mie mi-a ajuns. Mi-e acru de subiectul ăsta.
9. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 12:47)
O parte din mesajul Colegiului Medicilor din București.
”Zilnic vorbim cu colegi care ne spun că nu știu ce să mai facă. Ne mor pacienți tineri, ajung copii în secțiile de ATI, mor oameni cu comorbidități, mor oameni fără comorbidități.
Suntem la răscruce și cred că doar un efort comun, al nostru și al dumneavoastră, poate face să plafonăm și să stopăm acest val al pandemiei de COVID-19.
Știința ne spune astăzi că prin vaccinare și prin respectarea măsurilor de protecție putem lupta mult mai eficient cu această pandemie.
Acest apel este născut din suferința care se simte și se trăiește în unitățile medicale care tratează pacienți COVID-19 și este scris cu responsabilitatea unor oameni care pun știința și medicina bazată pe dovezi pe primul plan.”
Deci medicii ne spun să ne vaccinăm. Dar bolnavii psihici și AURolacii ne spun să nu ne vaccinăm. E chiar greu de ales.
9.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 13:19)
Igiena, masca, distantare ne mai spune INSP.
9.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 13:20)
Hmmm... cine ma ne spune, spagarii de medicii, care ne-au jumulit mereu de bani cu acordul hotiilor si mafiotiilor din politica. Bolnavii pshici si AURolaci e si ei oamenii, dar unii care ii fac asa, nu cred ca sunt, doar se prefac.
9.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 13:37)
Da. Și ce ne spune înainte? Îți citez stimabile: „prin VACCINARE și prin respectarea măsurilor”. Hai că tu ești cu citatele. Poți înțelege aceste 6 cuvinte?
Tu afirmi că exclusiv spălatul mucilor ne ferește de COVID, medicii ne spun că nu e așa. Ei ne spun că vaccinul în primul rând și apoi măsurile de igienă ne feresc de boală.
Acum... între sfaturile Colegiului Medicilor și un Anonim de pe net, expert în el știe ce, care citează dar nu înțelege, cred că voi respecta opiniile primului.
9.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 13:39)
N-am spus că AURolacii și bolnavii psihici n-ar fi oameni. Doar am ceva dubii cu privire la pregătirea lor medicală. Atâta tot.
9.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:18)
Aferim!
9.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:22)
Aferim!
9.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:28)
Aferim!
9.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:28)
Aferim!
9.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:36)
Minti permanent. Dai citat in 9 cu o enumarare de masuri, si apoi concluzionezi "deci medicii ne spun sa ne vaccinam" ... omitand restul. Asta este ticalosie din speta "VACCINAREA SINGURA SOLUTIE". Numai un sfertodoct mai spune astazi asa ceva cu toate informatiile stiintifice (inclusiv despre raportul beneficiu/risc indoielnic sau chiar nefavorabil la anumite categorii de persoane).
Mai si minti cand trunchiezi ce spun eu, ca un ticalos. Eu spun igiena, masca, distantare si spalarea mucoaselor. Este singura metoda care te fereste de orice fel de Covid (usor, mediu sau sever). Minti cand spui ca medicii "spun ca nu este asa". Minti permanent, mai omule, Du-te dracului in grota ta de psihopat.
9.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:48)
Ca sa repet. ORDINEA CORECTA dpdv EPIDEMIOLOGIC este:
igiena, masca, distantare (plus spalarea mucoaselor) pentru a rupe lantul de transmisie cat mai mult posibil, plus vaccinare pentru categorii vulnerabile.
Doar vaccinarea cu aceste tipuri de vaccinuri nu duce la nimic bun, doar la colcaiala virusului in societate si pasarea lui catre copii, bolnavi, batrani.
Iar ordinea vaccinarea + igiena, masca, distantare ar fi o ordine de inteles, acceptabila daca vaccinul nu ar avea atat de multe efecte secundare. Sunt 1 la 4000 de efecte secundare GRAVE raportate de autoritatea medicala elvetiana de siguranta a medicamentelor. La trei doze, deja se poate estima un risc de 1 la 1000 de accidente vaccinale grave. Nu merci. Pentru mine raportul beneficiu/risc este net defavorabil. Nu ma vaccinez.
9.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:52)
Ma protejez asa cum m-am protejazat de vreo 15 de ani fara a lua nicio gripa. Vitamine pentru sistemul imunitar, igiena si spalarea mucoaselor, acum mai adaug si masca si distantare. Sunt bine merci. Ceea ce va doresc si voua.
9.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 17:41)
Debilul cu citate, recent spălat pe muci, nu pare a fi în formă azi. Să fie de la COVID? Să sperăm că nu.
Nu este de mirare dă domnia sa nu poate înțelege niciunul din articolele științifice pe care le citează, dată fiind cultura generală precară (căci de cunoștințe medicale nici nu poate fi vorba).
Dar când nu poate înțelege șase (6) cuvinte puse cap coadă de către Colegiul medicilor, începem totuși să ne facem griji cu privire la capacitatea domniei sale de a discerne ORICE (căci de medicină, încă o dată, nici nu se pune problema).
Din „prin VACCINARE și prin respectarea măsurilor” domnia sa înțelege medicii recomandă „spălarea mucilor”. Eu nu pot decât să le urez mult succes celor ce-și iau sfaturile medicale de la acest reputat virusolog cu o igienă impecabilă a mucoaselor.
9.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 18:26)
azi esti in tura de anonim , maine esti vali , in functie probabil de medicamente . azi ai luat din alea stricate .
9.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 20:15)
Da, oligofren bugetar platit din banii mei (ca tu nu ai fost in stare de nimic in toata viata ta profesionala, in timp ce eu am platit sume uriase statului roman ca taxe si impozite), o sa mai prezint informatiile INSP asociate saptamanii incheiate pe 10 oct.
Numarul de infectari, reprezentat ca numarul cazurilor pozitiv testate si raportate de INSP in acea saptamana, impartit la dimensiunea grupului de vaccinati, respectiv nevaccinati. Se demonstreaza pentru a cincea saptamana consecutiv, in timpul valului 4, ca cele doua categorii sunt la fel de vulnerabile la infectare si pot duce la raspandirea virusului in societate. Numai ca vaccinatii nu sunt testati decat daca sunt atat de fraieri incat sa declare ca au simptome si sa fie izolati in casa. Cei cu simptome mai usoare, nu vor declara nimic, vor merge in societate ca si cum nimic nu s-a intamplat. Doar cei cu simptome mai puternice, febra probabil vor declara celor de la DSP.
6-12 sep: 63 cazuri la 100 000 vaccinati si 83 cazuri la 100 000 nevaccinati
13-19 sep: 125 cazuri la vaccinati si 155 cazuri la nevaccinati
20-26 sep: 215 cazuri la vaccinati si 248 cazuri la nevaccinati
27-3 oct: 348 cazuri la vaccinati si 389 cazuri la nevaccinati
4-10 oct: 448 cazuri la vaccinati si 490 cazuri la nevaccinati
9.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.14)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 20:31)
Stimate Debil cu Citate, ba sunt bugetar, ba sunt angajat Pfizer, ba lucrez la nu știu ce minister. În fiecare zi vii cu o nouă teorie. În funcție de psihoza de la momentul respectiv probabil. Hotărăște-te domnule odată.
Dacă ai o problemă cu Colegiul Medicilor care recomandă clar vaccinarea, poate ar fi mai bine să te adresezi lor, nu mie.
9.16. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.15)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 21:18)
Analfabetule, ti-am raspuns la articolul "ALEXANDRU RAFILA:
"În perioada următoare este puţin probabil ca persoanele nevaccinate să nu contracteze COVID-19""
"Alerta de fake news la 1.1. Am gresit in ultimele zile. 1.1 nu este reprezentant la Pfizer in Romania. Totusi, Pfizer ar fi angajat pe cineva macar cu niste studii medicale (chiar la FF) pe post de vanzator de vaccinuri. Niciun astfel de angajat nu ar fi fost atat de analfabet incat sa foloseasca expresia "sanse de CONTACTARE a virusului".
Cei care au facut in mod constant astfel de greseli si au fost ironizati in toata mass media, sunt imbecilii de tipul secretarilor PNL precum Baciu, acel fotomodel ajuns specialist in comunicare pe la Guvernul penalilor PNL. "
Mai oligofrenule, daca trebuia extras ceva din comunicatul Colegiului Medicilor este ca acestia s-au revoltat impotriva prostie purulente a sefilor tai politici si a ta. Tot ce stiu sa spuna Citu, Gheorghita si alti politicieni PNL este "vaccinarea este singura solutie". Colegiul Medicilor nu a mai suportat ingerinta politica a cretinilor mai sus mentionati si a nuantat afirmatia: vaccinare si restrictii. Pentru ca adevarul se stie, l-am dat eu mai sus, vaccinatii raspandesc boala in mod similar iar pe ei nimeni nu ii controleaza si pun in pericol persoanele fragile (copii, batrani) indiferent ca au vaccin sau nu. Cand grupul de experti a recomandat CNSU carantinarea fara discriminare intre vaccinati si nevaccinati peste o rata de infectare, Citu a trecut peste recomandare si a impus ca vaccinatii sa se miste liber. Rezultatul de la data hotararii, 1 oct? ZERO. Panta de crestere este identica.
Colegiul Medicilor RECOMANDA RESTRICTII VACCINATILOR. Asta este ce trebuia subliniat, cretinilor de la PNL si USR. Mars afara, nenorocitilor ca ati bagat tara in dezastru.
9.17. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.16)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 23:01)
Este hilară poziția domnului cu mucii clătiți care, pus în fața unei declarații cât se poate de clare a medicilor, tot nu o poate înțelege. Ori asta, ori e disperat să denatureze mesajul acestora, din motive ... greu de înțeles.
Să recapitulăm o parte din declarațiile Colegiului Medicilor din București:
„Știința ne spune astăzi că prin vaccinare și prin respectarea măsurilor de protecție putem lupta mult mai eficient cu această pandemie.”
Medicii afirmă că știința ne spune că prin vaccinare și prin respectarea măsurilor de protecție putem lupta cu pandemia. Domnul afirmă că știința ne spune să ne spălăm mucii pentru a lupta cu pandemia. Nici nu știi ce să mai crezi.
Iată ce ne mai transmit medicii:
„DA, şi o persoană vaccinată se poate îmbolnăvi.
DA, şi o persoană vaccinată poate dezvolta forme severe ale infecţiei cu SARS-CoV-2. DAR proporţia acestor cazuri este mult mai mică în rândul persoanelor vaccinate faţă de cele nevaccinate”
„Şi DA, suntem disperaţi, pentru că, din păcate, de prea multe ori am auzit: Nu pot să respir... Nu sunt vaccinat...”
Observați capitalizarea literelor. Ce remarcăm în comunicatul medicilor? În primul rând, spre surprinderea mea, aceștia nu fac referire la spălarea mucilor. În al doilea rând, aceștia ne spun că proporția cazurilor grave din rândul vaccinaților este mică. Aș adăuga eu chiar foarte mică.
Închei cu acest ultim paragraf, ce ar trebui reținut.
„Ne mor pacienţi tineri, ajung copii în secţiile de ATI, mor oameni cu comorbidităţi, mor oameni fără comorbidităţi.”
9.18. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.17)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.10.2021, 02:11)
Ridicol esti chiar tu. Imi repeti pur si simplu mesajul. Uite, cand am spus ca in fine Colegiul Medicilor i-a tras una lui Arafat si politicienilor precum cei de la USR, Adrian Wiener, tu imi dai dreptate.
Arafat, aug 2021, repetat apoi 5 zile catre parlamentari:
"Vaccinul e pe gratis, testul nu poate fi pe gratis. Dacă nici astăzi nu văd că au fost induși în eroare, cifrele sunt din ce în ce mai elocvente.
Din vaccinați, sub 2% s-au infectat. "
--- Acesta este mesajul pe care il repeta Arafat in ultimele doua luni, pe tot parcursul valului 4, intr-o nebunie de tip Goebbels si guvernul fascist care declara ca rasa ariana este superioara.
Ce spun medicii ai repetat tu mai sus "DA, şi o persoană vaccinată se poate îmbolnăvi." Lasam cazurile grave la o parte, pentru ca si nevaccinatii fac asta doar intr-o proportie de 2-6%. Constam ca medicii il trimit la scoala pe Arafat (medic de dezastre) si bine fac, pentru ca nu sustin aberatia spusa de politicieni ca vaccinatii sunt imuni (deci ca se infecteaza mult mai rar). Stiinta spune altceva, imunitatea la infectie dureaza la doua doze de Pfizer doar cam 4-5 luni.
Mai oligofrenule cu 4 clase, medicii din Colegiu nu iti spun nici sa iti tai unghiile scurt ca sa nu prinzi sub unghii particule de virus de pe suprafete, nici sa nu intri incaltat in interiorul casei, nici sa iti schimbi hainele de strada cu cele de casa inainte de a te aseza in camera, nici de cate ori sa te speli pe maini (au incercat doar sa iti spuna sa le freci 20 sec, dar nu cand sa te speli). Prin urmare nici nu iti vor spune sa te speli pe fata sau in nas, suprafete ce pot fi contaminate. O spun alti medici de infectioase sau ORL care isi asuma a da sfaturi directe, pentru nepriceputii ca tine.
iun 2020 Cercel "”Nu e o mare filozofie. Apă și săpun. Trebuie să ne spălăm pe mâini și pe față cu apă și cu săpun și lucrurile vor fi așa cum trebuie”, a conchis Adrian Streinu Cercel."
Marius Tucă Show: Prof.dr. Streinu Cercel
1 mar. 2020 — ”Bună seara, e bine să ne spălăm şi în nas cu săpun?”, vorbesc serios. Adrian Streinu Cercel: Cu săpun nu, dar cu apă da.
31 ian 2019: „Nu uitați că trebuie să ne spălăm în nas”
Adrian Streinu Cercel - manager Institutul Matei Balş: „Nu uitați că trebuie să ne spălăm în nas. Când ne spălăm pe față, spălăm și interiorul nasului, pentru că îl decontaminăm”.
2018, Stirile ProTV
"Veronica Lazăr, profesor imunologie: ”Sunt ca nişte gardieni şi, la nivelul lor, are loc întâlnirea dintre celulele imunocompemtente pregătite pentru această întâlnire pentru că au receptor şi care vor reacţiona şi vor declanşa un răspuns imun menit să ne apare.”
Sistemul imunitar e format din celule care circulă liber în organism ca să detecteze tot ce e străin. Lupte aprige se duc la toate porţile de intrare. Nasul e una dintre acestea. În acest context, al expunerii la microorganisme în medii înalt populate - cum ar fi gradinița sau școala – iată ce ne spune medicul specialist ORL:
Ioana Voda Medic medic primar ORL: “Spălaturile nazale trebuie făcute când venim de la grădiniţă să limităm numărul bacililor pe care îi achiziţionam acolo involuntar. Scăpăm de ele prin spălaturi nazale cu ser fiziologic, apa bicarbonatată.”"
9.19. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.18)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.10.2021, 12:04)
Mucifer, mergi și te vaccinează cum îți recomandă doctorii și lasă medicina pe seama celor ce se pricep la ea.
9.20. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.19)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.10.2021, 13:54)
Asculta de doctori, oligofrenule.
10. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 13:12)
Sunt vaccinat si sustin vaccinarea inclusiv contra COVID-19.
Observ insa schimbarea din mers a felului cum se comunica: initial de la ideea de imunizare, la ceea ce afirma mai nou doamna consilier, respectiv faptul ca vaccinul doar reduce severitatea bolii. Cred ca daca se comunica asa de la inceput toata campania ar fi fost mai credibila si mai larg imbratisata de semenii nostri.
Pe de alta parte, daca doar scade severitatea bolii, de ce afirma autoritatile ca vaccinarea este singura solutie?
10.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 13:19)
Doar politicienii analfabeti mai afirma asta. Sefa INSP nu a spus asa ceva.
10.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 13:41)
Si atunci cine pe cine dezinformeaza daca diversi reprezentanti ai statului comunica diferit sau daca ceea ce se afirma azi este diferit de ceea ce ni s-a spus acum 3, 6, 9 luni, etc?
Col. dr. Gheorghita tocmai afirma in alt articol Bursa ca "Am pierdut lupta cu dezinformarea"
10.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 15:29)
Aferim!
11. CÂT???
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 13:44)
DE LA 100 % ...........LA 0 %
12. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 17:34)
nici in ceasul al 12 lea lumea nu se trezeste la realitate, asteapta un pat de spital ca sa se dumireasca ca trebuia sa faca vaccin....
12.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 20:29)
Aferim!
13. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.10.2021, 18:55)
sa vina pilula de la Merck. Abia atunci e de facut vaccinul ;)
14. Eficienta vaccinarii anti Covid
(mesaj trimis de bogdan în data de 13.10.2021, 20:29)
Breaking News Doamna Diana Loreta Paun a spus un adevar si anume vaccinarea trebuie facuta pentru a iesi din aceasta pandemie.Vreau sa trimit acest mesaj la Antena3
14.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.10.2021, 11:18)
Potrivit unor surse din interior, consiliera pe Sănatate a preşedintelui Iohannis este deja izolată la domiciliu deoarece ar fi contractat COVID-19.
S-a dus dracului vaccinul
15. BLESTEM
(mesaj trimis de Ban.Cher.Vali în data de 14.10.2021, 15:21)
Femeie Loreta!
Dea Dumenzeu ( prin vorba mea de acum ) sa te prinda covidul in mai putin de o saptamana , satanisto care esti!
Acesta blestem de la mine este si se va implini !
Asta pentru ca vii si sustii pozitia satanelor care vor pe oameni ingenunchiati prin vaccinul satanei!
Sa mori pe pat de spital , sclava a mammonei care esti!
15.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 15)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.10.2021, 15:24)
Aici nu se încalcă Regulamentul, nu?