Producătorul german de autovehicule BMW AG şi-a majorat cu 9,9% volumul vînzărilor în anul 2005, faţă de 2004, numărul unităţilor comercializate ajungînd la 1.328.000. Vînzările au fost impulsionate de seria modelelor BMW 3 şi 7, a căror creştere a fost de 10,1%. Cererea pentru Minis, versiunea înnoită a modelului Mini Cooper, s-a majorat cu 8,7%, ajun-gînd la 200.400 unităţi anul trecut, de la 184.400 în 2004.
De menţionat că în SUA au fost înregistrate cele mai mari vînzări ale grupului german. Aici au fost vîndute 307.000 unităţi, cu 3,7% mai mult faţă de anul 2004. Pe locul al doilea se situează Germania, cu 295.900 unităţi vîndute, iar pe al treilea - Marea Britanie, cu 162.550 unităţi vîndute. Italia şi Japonia ocupă următoarele locuri în clasamentul privind vînzările BMW.