Retailerul online de produse pentru casă şi grădină din România Vivre a vândut în cei trei ani de la lansare peste 3 milioane de produse, care au ajuns în casele cumpărătorilor din România, Bulgaria, Ungaria, Croaţia şi Polonia.
După succesul lansării din România, Vivre s-a extins pe alte patru pieţe din Europa Centrală şi de Est şi pe viitor intenţionează să adauge în portofoliu noi ţări din regiune.
"Am pornit la drum cu obiectivul de a crea un proiect de anvergură, regional, care să ofere un produs bun la un preţ accesibil şi o experienţă de cumpărare la standarde înalte. Vivre şi-a demonstrat în timp viabilitatea, însă avem pentru viitor multe planuri şi lucrăm în fiecare zi la îmbunătăţirea şi diversificarea ofertei şi a serviciilor", a declarat Monica Cadogan, antreprenor şi CEO Vivre.
Vivre are în acest moment 1,5 milioane de membri, iar numărul comenzilor plasate până în acest moment a depăşit 800.000. În prezent, Vivre lucrează cu 3300 de furnizori, oferind cea mai bogată gamă de produse pentru casă şi grădină. Comenzile primite din cele cinci ţări sunt procesate în centrul logistic de 3000 mp din Bucureşti, de unde sunt expediate către destinaţie.
La doar trei ani de la lansare, Vivre are o echipă de 140 de angajaţi, specialişti în achiziţii, tehnologie, marketing, customer service, personal administrativ şi logistic. Planurile viitoare ale retailerului online vizează dezvoltarea de noi verticale şi extinderea în noi pieţe din regiune, precum şi optimizarea experienţei de cumpărare prin introducerea de noi servicii şi funcţionalităţi. Pentru 2015, Vivre estimează o creştere semnificativă a afacerii, susţinută de investiţii şi consolidarea în pieţele existenţe.