Operatorul de telefonie mobilă Vodafone România pune la dispoziţia clienţilor, contra cost, un serviciu expres prin care aceştia pot intra în legătură directă cu un consultant Vodafone, în cel mai scurt timp, fără a mai trece prin meniul interactiv.
Serviciul expres de relaţii cu clienţii - • 555 - este disponibil de luni până vineri, în intervalul 08:00 - 22:00, şi în weekend, între 08:00 - 18:00.
Clienţii Vodafone beneficiază de un tarif promoţional pentru utilizarea serviciului expres de relaţii cu clienţii, de 39 eurocenti/apel, TVA inclus.
Numărul gratuit • 222 va fi în continuare la dispoziţie clienţilor Vodafone, dar începând din 11 mai 2009, va fi disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 şi 22:00, iar sâmbătă şi duminică, între 08:00 şi 18:00.
Pentru situaţii de urgenţă - cum sunt pierderea telefonului, solicitarea blocării sau deblocării SIM-ului - care se produc în afara orelor de lucru ale serviciilor de relaţii cu clienţii, utilizatorii Vodafone au la dispoziţie, 24 de ore din 24, numerele • 228, pentru apeluri gratuite de pe numere de mobil Vodafone şi numărul lung 037202 2258, gratuit dacă se sună din reţeaua Vodafone şi taxat ca un apel obişnuit dacă se sună din alte reţele.
În perioada sărbătorilor legale, clienţii Vodafone au la dispoziţie numerele pentru situaţii de urgenţă specificate mai sus.
Pentru clienţii persoane juridice, Vodafone pune la dispoziţia titularilor de contract numarul • 221, destinat special lor, cu program de luni pana vineri, între 08:00-22:00, iar în weekend şi sărbătorile legale, între 08:00-18:00.
Vodafone România, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.649.709 de clienţi, la 31 decembrie 2008.
Vodafone este cel mai mare grup de telecomunicaţii mobile din lume, cu divizii în 27 de ţări pe cinci continente şi peste 40 de reţele partenere în întreaga lume. La 31 decembrie 2008, Vodafone avea 289 milioane de clienţi în întreaga lume.