Xpert Beauty, companie de retail care activează în domeniul produselor cosmetice profesionale, fondată în România, anunţă extinderea prezenţei în Ungaria, atât fizic, prin deschiderea unui concept store la Budapesta, cât şi online, prin activarea platformei sale de e-commerce.
Întregul proces a durat un an, trecând prin toate etapele deschiderii unui business pe o piaţă nouă - de la documentarea despre piaţă şi legislaţie până la alegerea echipei, pregătirea spaţiului, proiectare, construirea ofertei potrivite şi dezvoltarea platformei online dedicate.
Compania deţine în prezent 15 magazine proprii la nivel naţional, unul în Bulgaria şi, de la începutul acestei luni, noul spaţiu de retail din capitala Ungariei şi activează, de asemenea, prin platforma www.xpertbeauty.ro şi prin reţeaua de parteneri de pe piaţa locală. Decizia dezvoltării pe piaţa ungară face parte din strategia companiei pe termen lung de conturare, pas cu pas, a unui business regional în Europa de Est. Prima etapă a fost parcursă acum un an, prin extinderea prezenţei în Bulgaria, pe acelaşi model omni-channel - magazinul fizic din Sofia, precum şi magazinul online dedicat.
"Împlinim 5 ani de când ne-am propus să aducem o schimbare în domeniul retail-ului de beauty şi să devenim un nume de referinţă atunci când te îndrepţi către alegerea unui produs profesional. Am reuşit să construim în România în direcţia aceasta, prin investiţii, consistenţă şi o dezvoltare sănătoasă pe toate zonele - echipă, sisteme interne, servicii pentru consumatori, portofoliu extins de brand-uri, platforma online şi prezenţa fizică în 13 oraşe. Planurile noastre continuă cu o misiune mult mai importantă - de a duce şi la nivel regional modelul nostru omni-channel care abordează unitar consumatorul şi de-abia de acum putem spune că începe aventura noastră. Ungaria ne-a dat perspectiva despre cât de provocator este drumul, prin diferenţele de consum, construcţie greenfield, legislaţie şi multe alte aspecte, însă privesc cu încredere că este o direcţie corectă, iar abordarea noastră, care accentuează digitalizarea şi urmărirea atentă a tendinţelor, va face diferenţa chiar şi într-o piaţă avansată şi competitivă", declară Răzvan Afenduli, Managing Partner Xpert Beauty.
Xpert Beauty este un concept store în care poţi să experimentezi alături de un personal care oferă consultanţă asupra produselor, iar în noul spaţiu din Arena Mall din Budapesta, pe lângă diversitatea de categorii şi brand-uri, există şi posibilitatea ca produsele profesionale de îngrijire să fie testate într-o zonă dedicată - Xpert Beauty Salon - în care clienţii primesc soluţii pentru diagnosticarea, tratamentul şi îngrijirea părului şi scalpului, de tipul tratamentelor şi ritualurilor oferite prin mărci precum Moroccanoil, Wella Professionals sau Kerastase. Oferta din magazinul fizic este construită din peste 40 de brand-uri din toate categoriile, cu focus pe produsele de îngrijirea părului, tenului şi unghiilor, dar şi de make-up, iar cea din online din peste 70 de brand-uri selectate atent potrivit tendinţelor consumatorilor.
Xpert Beauty a înregistrat o cifră de afaceri de peste 8 milioane euro în 2020, în creştere cu 119% comparativ cu anul anterior. Compania şi-a menţinut trend-ul ascendent şi în 2021, cu o creştere de 40% faţă de 2020, iar pentru 2022, planifică să direcţioneze resursele pentru continuarea dezvoltării platformelor de e-commerce, pentru extinderea prezenţei fizice, pentru dezvoltarea echipei, a modelului de customer care, a parteneriatelor B2B, dar şi pentru mărirea portfofoliului de produse şi brand-uri. Xpert Beauty operează dintr-o nouă locaţie logistică, capabilă să livreze în maximum 48 de ore în toate cele 3 ţări.