ZENITH ROMÂNIA: Personalizarea comunicării, o tendinţă în relaţia consumatorului cu brandul

Valentin Busuioc
Companii / 15 aprilie 2015

Explozia video, personalizarea în reţelele sociale ("social media") şi marketingul de proximitate sunt principalele tendinţe în relaţia consumatorului cu marca (brandul), evidenţiate de raportul agenţiei de comunicare media ZenithOptimedia, din care face parte Zenith România.

Astfel, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacţiei, pentru că unii consumatori au renunţat definitiv sau parţial la televizor, materialele video de pe Internet sunt pe cale să devină o alternativă căutată a televiziunii. De asemenea, ajutaţi de mărci, oamenii vor avea un control mai mare asupra modului în care îşi pot crea listele de aprecieri, precum şi în identificarea celor care le recomandă.

"Onestitatea şi autenticitatea în comunicarea din social media sunt deja atribute esenţiale în comunicarea de brand şi dezvoltarea unei relaţii de încredere cu consumatorii", punctează Zenith România.

La rândul lui, marketingul de proximitate va fi ridicat la un nou nivel, prin popularizarea unui radiotransmiţător de putere redusă, care trimite semnale Bluetooth cu informaţii în timp real către smartphone-urile consumatorilor.

Altă tendinţă este aşa-numitul "brand storytelling", agenţia de comunicare explicând: "Poveştile spuse de branduri pot deveni tot mai captivante, odată cu integrarea diferitelor tipuri de media, puse la dispoziţie de noile tehnologii interactive. Consumatorii vor beneficia de o integrare perfectă a conţinutului pe diferitele tipuri de dispozitive".

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
IBC SOLAR
rpia.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

27 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9760
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4612
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2832
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9711
Gram de aur (XAU)Gram de aur382.0804

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
energyexpo.ro
cnipmmr.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb