Zona food court din Ploieşti Shopping City a intrat în primul proces de modernizare şi extindere a ofertei gastronomice. Spaţiul de peste 2.000 de metri pătraţi va deveni şi mai ofertant, odată cu deschiderea a cinci noi branduri, printre care şi primul restaurant de sushi din Ploieşti, precum şi primul Calif din oraş. Astfel, numărul total de chiriaşi al food court-ului va ajunge la 15, aceştia urmând să ofere o linie complexă de meniuri, pentru toate gusturile, conform comunicatului remis redacţiei.
Investiţia de peste 1 milion de euro vine ca un pas firesc în evoluţia Ploieşti Shopping City, din dorinţa de a adapta centrul comercial la nevoile curente ale consumatorilor, precum şi a noilor trenduri din retail. Vizitatorii nu mai caută doar o experienţă simplă de shopping, vor să o completeze cu ore de distracţie în familie sau cu prietenii, precum şi cu noi gusturi şi arome în materie culinară, astfel că Ploieşti Shopping City se reinventează.
Potrivit comunicatului, dezvoltarea trendului de "going out" a fost unul dintre pilonii care au stat la baza deciziei de adăugare a unor noi branduri în zona de food a centrului comercial.
"Ploieşti Shopping City este un centru comercial matur, orientat către comunitate şi aşteptările acesteia. Încercăm permanent să le oferim vizitatorilor noştri cea mai avansată experienţă de shopping, astfel că prima direcţie adoptată a fost aceea de optimizare a mixului comercial. Trecem, acum, la a doua etapă, derivată din trendurile pieţei de retail, astfel că extindem segmentul de petrecere a timpului liber. Modernizarea şi completarea zonei de food considerăm că sunt schimbări necesare şi care vor consolida poziţia dominantă a centrului comercial", spune Irina Roşioru, Manager Ploieşti Shopping City.