Grupul francez "Danone", unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, a înregistrat în 2006 cea mai mare creştere a vânzărilor, faţă de anul precedent, la segmentul iaurturi cu marca Activia, obţinând o cifră de afaceri de peste 1 miliard de euro, a declarat Jacques Ponty, directorul general "Danone România". Brandul internaţional Activia este prezent în 50 de ţări din cele 120 unde activează grupul francez.
"Danone România" a înregistrat în anul 2006 o creştere o cifrei de afaceri cu 20% faţă de anul precedent. Pe piaţa autohtonă se găsesc mărcile Activia, Nutriday, Actimel, Frutisima, Danonino, Danette, Casa Bună şi gama tradiţională: Danone Sana, Danone Lapte Bătut, Danone Smântână şi Danone Lapte Proaspăt. Această gamă se extinde cu două noi produse: Activia Căpşuni 125g şi Activia Piersici 125g ce au o nouă denumire a fermentului probiotic - "Bifidus ActiRegularis", anunţă oficialii companiei. Pentru a sugera cât mai bine efectul acestui ferment şi pentru a întări totodată poziţia Activia ca brand global, "Danone" a realizat cercetări la nivel european, în urma cărora s-a hotărât ca "Bifidus ActiRegularis" să fie unica denumire comercială a fermentului probiotic Bifidobacterium Animalis DN 173010. Cultura de fermentare actuală va rămâne aceeaşi şi va avea acelaşi efect benefic pentru consumatori, respectiv îi va ajuta la reglarea tranzitului intestinal lent.
Activia Căpşuni şi Activia Piersici, prezente deja pe piaţă, sunt primele produse din România ce vor avea pe ambalaj noua denumire pentru Bifidus. În următoarele luni, această schimbare se va face treptat pe toate ambalajele Activia, se mai spune în comunicat.
Compania "Danone PDPA România" face parte din Grupul Danone, prezent în 120 de ţări, deţinând locul 1 în lume în industria produselor lactate proaspete şi în domeniul apelor minerale îmbuteliate (din punctul de vedere al volumului). Grupul Danone, a înregistrat în 2006 vânzări de 14 miliarde de euro.