Adobe a dezvăluit integrarea agenţilor de inteligenţă artificială (AI), care vor ajuta brandurile să îmbunătăţească navigarea vizitatorilor pe site-urile lor, conform Reuters, sursă a informaţiilor care urmează.
Noile funcţionalităţi AI vor personaliza conţinutul afişat utilizatorilor, în funcţie de sursa prin care ajung pe un site. De exemplu, un tânăr care accesează un site dintr-o reclamă pe TikTok va experimenta o experienţă diferită faţă de un utilizator mai în vârstă, care ajunge pe acelaşi site printr-o căutare pe Google.
Amit Ahuja, vicepreşedinte senior al Adobe Experience Cloud, a menţionat că utilizatorii sunt din ce în ce mai familiarizaţi cu interacţiunile pe site-uri prin chatboturi inteligente, asemănătoare celor folosite de aplicaţiile AI conversaţionale, cum ar fi ChatGPT.
Aceste noi instrumente de la Adobe vor ajuta companiile să îmbunătăţească experienţele utilizatorilor, furnizând un nivel sporit de personalizare şi context.
De exemplu, dacă un vizitator intră pe un site de rezervări de vacanţe după ce a dat click pe o reclamă pe Instagram şi întreabă despre disponibilitatea unui sejur, chatbotul va verifica stocul de oferte şi va ajusta sugestiile în funcţie de destinaţia promovata în reclamă, potrvit sursei.
Ahuja a explicat că noile funcţii AI unifică procesele care anterior erau gestionate separat, fiecare cu propriile reguli şi limitări.
Unul dintre aceste instrumente permite marketerilor să stabilească obiective pentru îmbunătăţirea performanţei site-urilor, iar agenţii AI vor sugera soluţii şi vor implementa modificările necesare.
"Vrem să accelerăm procesele care înainte durau luni de zile, în care echipele aşteptau ca programatorii să implementeze schimbările", a explicat Ahuja, citat de Reuters.
Cu aceste îmbunătăţiri, Adobe îşi propune să creeze o experienţă mai fluidă pentru utilizatori şi să sprijine companiile să îşi crească vânzările online prin personalizare bazată pe inteligenţă artificială.
Opinia Cititorului