AFI Europe a început extinderea şi reorganizarea unor spaţii din centrul comercial AFI Palace Cotroceni, în urma cărora retailerul polonez LPP Fashion va mări magazinul Reserved şi va deschide două noi branduri, Mohito şi Sinsay, iar cafeneaua Starbucks va fi redeschisă într-un spaţiu mai mare, arată un comunicat remis azi redacţiei.
"Astfel, ca urmare a acestor schimbări, magazinul Reserved va deveni magazin ancoră, extinzându-şi suprafaţa până la 2.000 metri pătraţi. Acelaşi retailer polonez de modă LPP Fashion va aduce în AFI Palace Cotroceni brandurile Mohito (brand feminin premium) şi Sinsay (brand dedicat adolescenţilor), după ce anul trecut au fost lansate, în premieră, în AFI Palace Ploieşti. În plus, una dintre cele mai mari surprize va fi legată de cafeneaua Starbucks, care se va redeschide în AFI Palace Cotroceni într-o locaţie cu o suprafaţă extinsă. Aceasta va cuprinde atât o terasă de vară, cât şi una de iarnă", arată sursa citată.
Lanţul de cafenele Starbucks a închis la sfârşitul anului trecut cafeneaua din centrul comercial, în locul acesteia fiind deschisă una sub brandul Brioche Doree.
Extinderea actuală măreşte suprafaţa închiriabilă la 82.000 mp, iar managementul AFI Palace Cotroceni lucrează deja la noi planuri de extindere care au în vedere o suprafaţă de încă 8.000 de metri pătraţi.
Amplasat la intersecţia dintre Bulevardul Vasile Milea şi Bulevardul Timişoara din Capitală, AFI Palace Cotroceni cuprinde peste 350 de magazine, aproximativ 3.000 de locuri de parcare, un hipermarket Auchan, 20 de săli de cinema, primul IMAX din România şi mai multe facilităţi pentru petrecerea timpului liber.
Centrul comercial a fost deschis la sfârşitul anului 2009 şi este prima investiţie a dezvoltatorului israelian AFI Europe în România. Ulterior, AFI a inaugurat un complex de birouri, lângă AFI Cotroceni, şi un mall la Ploieşti.