Actualizare - Joe Biden a câştigat alegerile
Candidatul democrat, Joe Biden a câştigat alegerile prezidenţiale, potrivit proiecţiilor agenţiei de presă americane, Associated Press.
---
Actualizare - Georgia va renumăra voturile
Brad Raffensperger, secretarul statului Georgia a anunţat în această seară că se vor renumăra voturile în toate comitatele statului, potrivit Washington Post.
Motivul invocat de acesta este diferenţa prea mică de voturi între cei candidaţi. La ora transmiterii aceşte ştiri, cei doi candidaţi erau la o diferenţă de circa 1000 de voturi unul de celălalt.
"În acest moment, în Georgia este o luptă foarte strânsă. Din aproape 5 milioane de voturi avem o diferenţă de doar câteva mii. cu o diferenţă aşa mică, în Georgia se vor renumăra voturile.", a declarat Raffensperger.
---
Actualizare - Zonă de restricţie aeriană deasupra casei lui Biden la Wilmington, în Delaware, şi deasupra Centrului de Convenţii Chase, unde urmează să suţină discursul în cazul unei victorii
Administraţia Federală a Aviaţiei (FAA) a instituit în mod temporar, o zonă de restricţie "a spaţiului naţional al Apărării", deasupra casei candidatului democrat Joe Biden, la Wilmington, în Delaware, relatează CNN.
Actualizare - Trump le-a spus consilierilor săi că nu intenţionează să-şi recunoască înfrângerea în alegeri
Donald Trump le-a spus unor aliaţi, în ultimele zile, că nu intenţionează să-şi recunoască înfrângerea de către candidatul democrat la preşedinţie Joe Biden, chiar dacă este înfrânt în statele-cheie Georgia şi Pennsylvania, fără de care nu poate rămâne la Casa Albă, relatează CNN.
Actualizare - Doar 4 state mai au de numărat voturi
Rezultatul alegerilor prezidenţiale este încă nesigur, din cauza rezultatelor în câteva state-cheie, în care numărarea voturilor nu s-a încheiat şi în care cursa este foarte strânsă
În momentul de faţă, Joe Biden 264 de mari electori iar Donald Trump 214.
Situaaţia în statele care încă numără voturile este prezentată mai jos:
• North Carolina
- 15 mari electori
94% dintre voturi au fost deja înregistrate iar Donald Trump este în avantaj, cu 50,1% faţă de Joe Biden care a obţinut 48,7%
• Georgia
- 16 mari electori
Au fost numărate 99% din voturi iar Joe Biden are cu circa 1000 de voturi în plus faţă de Donald Trump, iar amândoi înregistrează un scor de 49,4%.
• Nevada
- 6 mari electori în joc
84% din voturi sunt înregistrate în acest stat, până în acest moment. În Nevada, Joe Biden se află pe primul loc, cu 49,4%, iar Trump a obţinut 48,5% din voturile exprimate.
• Pennsylvania
- 20 de mari electori
În Pennsylvania, stat-cheie în lupta dintre cei doi candidaţi, au fost numărate, până la această oră, 98% din voturi. Deşi la începutul alegerilor, Donald Trump avea un avantaj considerabil în faţa contracandidatului democrat, situaţia s-a schimbat în urma înregistrării voturilor prin corespondeţă. La această oră Biden conduce cursa cu 49,5%, urmat de Trump cu 49,4%. În Pennsylvania a fost organizată cea mai aprigă campanie electorală din acest an.
---
Actualizare - Zonele cu cele mai multe cazuri de COVID-19 au votat cu Trump
Donald Trump a obţinut cele mai multe voturi în cursa prezidenţială în peste 90% dintre cele 376 de comitate americane cu cel mai mare număr de cazuri de infectări cu SARS-Cov-2 la numărul de locuitori, potrivit NPR.org.
Din cele 100 de comitate aflate în topul cu decese cauzate de COVID-19, 68 au votat cu Trump, chiar cu o pondere mai mare decât la alegerile din 2016.
Potrivit Associated Press, majoritatea acestor comitate se află în statele din Midwest, anume: Montana, North Dakota, South Dakota, Nebraska, Kansas, Iowa şi Wisconsin.
---
Autorităţile din SUA au început să anunţe rezultatele pe state şi numărul de voturi electorale obţinute de candidaţi.
După o zi întreagă de alegeri, cetăţenii americani aşteaptă rezultatele pentru cursa prezidenţială.
Campania din acest an a fost una din cele mai agresive din istorie, candidaţii ajungând până la jignirea şi ameninţarea reciprocă.
Estimările analiştilor arată că rezultatele vor fi foarte strânse la aceste alegeri.
Citeşte şi:
1. Un sistem electoral tâmpit
(mesaj trimis de Cristian în data de 04.11.2020, 07:09)
Un sistem electoral tâmpit - americanii nu votează efectiv cu Biden sau Trump, votează cu electorii din statele respective care aleg în final președintele SUA.
Voturile dintr-un anumit stat cântăresc mai mult decât voturile din alt stat.
Președintele e teoretic votat de popor și practic ales de masonerie.
Daca asta e democratie eu sunt Popă.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.11.2020, 07:27)
Nu, tu esti esti un frecea care-si da cu parerea ; electorii sunt oarecum mai destupati decat orice prostovan incat decizia lor poate fi mai buna. In sistemul nostru votul unui destept cantareste la fel cu votul unui cretin.
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.11.2020, 09:17)
Nu-l contraziceti pe Cristian ca el le stie pe toate ... ha ha ha ....am glumit... de fapt nu a avut vreodata vreun comentariu adevarat... doar soparle. Urat
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.11.2020, 09:31)
Hai, asta e culmea, ii învățăm noi sisteme electorale pe americani. De tampiti ce sunt au salvat lumea de 2 ori. Si de comunism și de nazism și de prostie.
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.11.2020, 09:35)
El este obisnuit cu sistemul electoral din Rusia unde castigatorul este stiut dinainte si este acelasi de fiecare data.
1.5. pt 1.4 (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de Vali în data de 04.11.2020, 09:42)
:)))) mi-ai placut cu asta
ai pus punctul pe i
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.11.2020, 13:25)
Actualul sistem electoral american isi are radacinile in perioada de constituire a SUA cand statele componente au acceptat aglutinarea lor cu conditia acceptarii unei personalitati a lor - daca intr-un stat majoritatea de 55% voteaza cu republicanii statul respectiv se autoconsidera republican si toti electorii pe care ii trimite in etapa ulterioara a alegerilor vor vota in favoarea candidatului republican .Sigur ca acest sistem poate genera contradictii intre rezultatele votului direct , pe candidat , care lezeaza mandria statelor componente si rezultatele obtinute prin etapa intermediara care absolutizeaza vic toria in fiecare stat . In ultima analiza ,grandomania statelor componente genereaza inegalitatea voturilor cetatenilor americani ,indiferent de apartenenta la un stat sau altul .
1.7. Încep să cred că nu ești mo (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.11.2020, 16:50)
De-aia e un ghiveci în capul tău, marxismul e totuna cu fascismul, nazismul, la grămadă. SUA nici nu e "democrație", e republică. Dacă s-ar vota cum zici tu, n-ar mai ieși niciodată decât democrații pentru că cele mai mari state din SUA de mult timp votează cu democrații predominant. Fondatorii SUA erau ceva mai inteligenți decât tine, nu că ar fi fost greu să fie.
1.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.11.2020, 16:53)
Au salvat-o de comunism luptând cu Axa care era... anticomunistă?
Martin Schultz: Germania există doar ca să asigure existența Israelului
Mersi de-așa salvare.
1.9. Tampenii (răspuns la opinia nr. 1.8)
(mesaj trimis de sebastian în data de 04.11.2020, 19:12)
Anticomunismul e o prostie. Orice anti e dovada unui spririt marginit. Totalitarismele nu se suporta, si rezulta ghiveciul mentionat de anonim 1.7.
Problema e simpla, romanii nu citesc. pe Platon. shi Republica.
1.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.11.2020, 20:16)
Bah Cristiane, cind am scris eu singur despre prostia ta se pare ca eram singurul nebun....da' acuma se pare ca sint mai multi nebuni in jurul tau....pacat de tine ca esti tinar inca....
1.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.9)
(mesaj trimis de Vali în data de 04.11.2020, 21:51)
Sebastian, stii ca Republica lui Platon e o utopie, nu?
Stii ce inseamna utopie, nu ?
Probabil ca da.
Uite iti lansez o mica undita de idei la apa: orice utopie cand e pusa in practica intr-un timp mai scurt sau mai lung creeaza totalitarism. De ce? Pentru ca spiritul uman NU E UTOPIC. E real, e "hic et nunc"(aici si acum-latina), pe spiritul uman il doare fix in cot de ideile inalte si rafinate ale unei utopii. Si spiritul uman nu se schimba , e vesnic.
Si acum 10.000 de ani aveam dragoste , ura , invidie si gelozie, agresivitate , creatie si daruire.
Am schimbat doar instrumentele vietii ca niste "homo faber" (ca la Bergson) ce suntem. Dar ca emotii, ca spirit SUNTEM ACEEASI JEGOSI CARE HAITUIAU PESTERILE acum ceva milenii! Ma intelegi tu pe mine?
De asta nu am incredere in utopii. Sau distopii (apropo , dupa "1984" a lui Orwell de care probabil ai auzit, iti recomand alta distopie : Aldous Huxley - Brave New World...o sa iti placa , delicioasa! ... :P ) ...si de asemenea nu am incredere in socialism sau comunism... intotdeauna cine umbla cu borcanul de miere se manjeste pe degetele de miere si e tentat sa le linga... eh...vechea poveste a spiritului uman ... avaritie, fala de sine, etc....
Anticomunismul nu e o prostie.
E strigatul celor asupriti fata de o dementa utopica nascuta la sanul unor degenerati (ma refer la comunism).
1.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.11.2020, 01:03)
Tu ești tâmpit sau ești jidan? Cât despre nu citesc, e adevărat. E valabil si pentru ăștia de pe aici, deși au impresia că-s foarte deștepți. Dar ăia care vor să pozeze în deschiși la minte, ajungi la aberațiile pe care le vezi acum. Iar bolșevismul e singurul totalitarism. Nazismul a apărut ca reacție defensivă. Oricât s-ar ofusca Goldstein și alții de aceeași etnie.
1.13. dar cu evreii ce ai? (răspuns la opinia nr. 1.12)
(mesaj trimis de Vali în data de 05.11.2020, 08:38)
o mica corectie, daca imi permiti:
nazismul a fost la fel de ofensiv ca si bolsevismul
aminteste-ti de mitul arianismului care conducea miscarea nazista - si de tot ce era conectat cu acest mit al superioritatii ariene.
trebuie sa respectam datele istorice, de dragul nerepetarii greselilor trecutului.
p.s. nu inteleg ce ai cu evreii , sunt simpatici. Am avut prieteni evrei - oameni foarte isteti si foarte spirituali. Am observat ca in general au o inteligenta dinamica, cu o puternica componenta speculativa. Mie imi place de ei. Nu inteleg antisemitismul. Nu rezoneaza in mine.
1.14. Nu-l înțeelegi pentru că eșt (răspuns la opinia nr. 1.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.11.2020, 19:40)
de-aia. Uită-te la cine a fost în spatele comunismului, uită-te la minciunile promovate de BURSA, uită-te la cine a promovat transgenderismul, cine i-a omorât pe Romanovi. șamd. Cine conduce partidele din SUA (Chuck Schumer liderul democraților), cine sunt donatorii lui Trump. Îți recomand cu încredere să studiezi Holocaust Denial.
1.15. despre mecanica ghinionului in viata (răspuns la opinia nr. 1.14)
(mesaj trimis de Vali în data de 05.11.2020, 22:33)
incriminarea unei intregi etnii denota ingustime a mintii si slabiciune a spiritului.
iti tin pumnii in viata , ai nevoie de mare noroc sa reusesti avand in vedere ce idei fetide clocesti...oricum dupa ce reusesti o sa cazi la loc in zemurile sociale in care te zbati.
de ce?
pentru ca in timpul succesului/ dupa reusita ai nevoie de oameni pentru a-ti sustine succesul si a-l creste.
Si majoritatea oamenilor nu intelege si refuza antisemitismul si in general ura fata de o etnie in intregimea sa.
Intelegi mecanica refuzului social ?
1.16. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.11.2020, 10:43)
Mafie politică, dar la nivel "America mare". De ce sa lase prostimea sa voteze după cum nu stiu ei!.Prostimea votează, dar jocurile le fac ei "reprezentantii".
Nici la noi nu-i diferență mare; îi alegem si apoi uită de toate promisiunile, începe invarteala/ manaria din parlament.
Se mai fac și că se ceartă!.
Traseismul politic este cea mai elocventă dovadă a moralului și idealului politic care-i mâna în luptă pe aceste jigodii.
1.17. scapat de comunism si nazism (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de icsulescu în data de 06.11.2020, 14:52)
Poate ca americanii au scapat lumea de comunism, dar mai mult la nivelul opozitiei oficiale si sistematice, ca in realitate comunismul s-a prabusit din cauza contradictiilor interne, nemaiputand sa satisfaca cerintele interne si pentru ca liderii nici nu prea mai credeau in comunism, ca si o mare parte din masele populare.
Cat despre nazism, Uniunea Sovietica a fost principalul invingator al nazismului, nu Statele Unite ale Americii, adica exact comunistii ne-au scapat de nazisti, in linii mari.
1.18. Acceptarea noțiunii de (răspuns la opinia nr. 1.15)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.11.2020, 23:49)
"incriminarea unei intregi etnii denota ingustime a mintii si slabiciune a spiritului."
Acceptarea noțiunii de holocaust de frica pedepsei cu inchisoarea, denotă lașitate. Cât despre ce-ai zis mai sus, "antisemiții au argumente zdrobitoare. Crezi că eu nu eram la fel ca tine? Și lasă ifosele alea, că sunt convins că nu ești cine știe ce.
1.19. Incă o dată unde e avantajul... (răspuns la opinia nr. 1.17)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.11.2020, 23:51)
URSS-ul ne-a scăpat de nazism. Te pomenești că ne-a făcut vreun bine să fim ocupați de ei 50 de ani. În al doilea rând URSS-ul a avut un ajutor uriaș din partea SUA. Există în Alaska un monument care comemorează asta. Documentează-te despre Programul Lend Lease al lui Roosevelt.
1.20. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.18)
(mesaj trimis de Vali în data de 07.11.2020, 21:43)
ba sunt cine stie ce :))
iq 142 puncte = top 2% din populatie
o cariera de succes cu venituri care ma aseaza in top 5% salarii in Romania
studii universitate si postuniversitare absolvite in top 5% dintre colegi (licenta si masterat).
un orizont larg (zic eu) de cunoastere a civilizatiei si culturii umane
o personalitate echilibrata si prietenoasa, dedicata oamenilor.
ba sunt cine stie ce!
p.s. :)) sunt un umil purtator de ifose! :) :P
1.21. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.20)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.11.2020, 22:25)
IQ cred
Salariu cred
Studii cred
Orizont cunoaștere cred
...dar deraiezi de pe șine! Și tot mai des !
2. electorii si prostia
(mesaj trimis de Radu în data de 04.11.2020, 21:22)
Electorii aia nu mai voteaza nimic, spuneti-le voturi electorale.Cine castiga un stat are toti electorii(voturile electorale) care sunt functie de populatie.
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.11.2020, 07:55)
Te inseli! Au fost situatii, cand electorii au votat invers decat a iesit votul pe respectivul stat.
Daca era in alta parte era scandal. In Suase poate!
3. Era de așteptat
(mesaj trimis de Cristian în data de 05.11.2020, 05:16)
Era de așteptat să câștige FIARA, miza e prea mare... e Planul fascist - globalist in joc: guvern unic mondială și, monedă unica, cip biometric, vaccinare obligatorie, inteligenta artificiala, restrângerea de drepturi și libertăți prin modificarea Constituției statelor... toate astea se împotmoleau in Trump. Acum nu va mai fi cazul - puteți purta liniștiți masca pe mufă, veți trăi cu ea până la adânci bătrâneți. Cipul și vaccinul vor urma firesc.
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de Vali în data de 05.11.2020, 08:42)
eh Cristiane :)
FIARELE mai si ruginesc :)) mai ales daca sunt stropite cu apa sfintita :)))
sper ca ai simtul umorului :))
Biden "conduce" pana in Feb 2021 ...mai apoi vine Trump (in urma unei contestari pe scara larga a alegerilor) -asta daca te fac fericit aceste informatii :) pe mine ma lasa rece ambii ...
3.2. Pentu 2.1. (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.11.2020, 12:49)
Este adevarat ca au existat ,in trecut , electori care au votat in contra mandatului lor primit din partea staului pe care il reprezentau dar au fost sanctionati si repudiati publc si poltic de statul respectiv . Ei reprezinta o exceptie , un act de tradare a mandatului incredintat si ,in general ,sunt dezavuati .Problema e la nivelul constitutiei care ,in esenta ,pune accentul pe exprimarea STATELOR si nu a CETATEANULUI american indiferent carui stat apartine . Un compromis facut la nasterea SUA pentu a atrage la adeziune numeroasele state-si statulete - de pe teritoriul imens al Americii . In aceasta problema , americanii sunt "cam " incremeniti in proiect , o contradictie cu dinamismul lor !
3.3. Cam da.. (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de Cristian în data de 05.11.2020, 16:01)
Și România mania a avut un astfel de sistem pe la inceputul secolului. Sclavetii n-aveau drept de vot, doar obligații față de stăpânire. De votat, stapanii se votau singuri sau îi puneau turcii, rușii, grecii, așa cum fac in prezent americanii. Asta nu e democratie e o mascarada. Pentru ce mai chemi omul la vot?
3.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.11.2020, 16:56)
Cine e Fiara?
3.5. Da si era mai bine (răspuns la opinia nr. 3.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.11.2020, 19:43)
Acum toți oamenii cu patru clase votează la cot cu ăia inteligenți și un vot al primilor e egal cu votul ultimilor.
3.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.5)
(mesaj trimis de Vali în data de 05.11.2020, 22:36)
si e bine ca e asa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
pentru totdeauna : toti oamenii trebuie sa fie tratati egali prin litera legii indiferent de capacitatile lor!
Cei ce sustin altfel sa fie confruntati cu propria lor teorie murdara aplicandu-li-se un statut inferior celor ce sustin egalitatea tuturor oamenilor!
;) :P
3.7. Vor fi tratați egal (răspuns la opinia nr. 3.6)
(mesaj trimis de Cristian în data de 06.11.2020, 12:18)
Vor fi tratați că niște oameni egali în sărăcie și sclavie. Vor fi doar stăpânii și sclavi solidari între ei.
4. Din pacate
(mesaj trimis de anonim în data de 06.11.2020, 18:36)
Romanii inca nu au inteles cat de mult ne pot afecta alegerile din SUA. Pe noi si pe restul lumii...
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de Vali în data de 07.11.2020, 21:46)
corect.
dar stai calm, o mana puternica vegheaza deasupra Romaniei.